Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 768 ggr
Mandysan
0

Favoritgodis

Har din kanin något favorit godis? Något som den gör vad som helst för att få?;o)

Ivy (min kanin) älskar morot och äpple. Det är det bästa hon vet.

/Amanda

Tina-A
0

Min kanin tycker mycket om banan! Mums! Broccoli och äpple brukar också vara favoriter. Men det som är konstigt är att hon aldrig gillat morot. Det har aldrig intresserat henne. Trodde nästan alla kaniner tyckte om morot :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Horsegirl
0

Mina kaniner gillar väl inte något särskillt, men jag tror det är lättare att säga vad dom inte gillar :P

TORKAD MAJS ÄR BLÄÄÄ hos mig :P Fast banan älskar väl de flesta, smarrigt och bra :P (jag har två kaniner som gör vad som helst för MAT spelar ingen roll vad det är för något bara det går att äta :P )

Lotta_A
0

#2: Du har sju kaniner inte sant? Står alla ute eller hur har du dom?
Och hur har du tid att ta hand om alla. Är det inte jobbigt?

Horsegirl
0

#3 Hehe Jag har sju kaniner… (undrar hur du visste det) Japp alla står ute året om. Mamma är också lite inne i det här med kaniner så hon hjälper mig. Jo ibland kan det vara lite jobbigt t.ex. på vintern när man ska städa och allt har frusit fast :( Men det går :) Jag älskar mina kaniner så mycket att jag inte kan med att sälja någon för jag gillar dom alla lika mycket dessutom så bor dom två och två och då hade ju dens partner blivit ledsen. Ja det var väl allt :P

Tina-A
0

Vår kanin Molle tycker inte direkt om något vilket är lite synd.. Förut åt han allt man gav honom, nu vill han inte ha något i stort sett. I alla fall inte om man ger honom från handen. Lägger man en liten bit banan framför honom och låter det ligga äter han såsmåning om upp det, men finns inget som han ÄLSKAR vad jag har märkt.

Faxlin
0

Vi har haft en del kaniner genom åren. Deras älsklingsmat har verkligen varierat precis som i fallet med älsklings godis. Allt ifrån torkad banan till knäckebröd har varit uppskattat.
Nu har vi inga kaniner längre så jag har väl inte så mycket att komma med. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

reddie
0

Våra verkar äta allt. Men hallon är en favorit

Tina-A
0

#7: Mina kaniner har fått smaka hallon 1 gång och de gillade det. Är ju inte så svårt att få tag på, kanske något man skulle dra ut och plocka lite =D

__iE
0

min kanin (som tyvärr inte finns längre:( ) gillade inte så jätte mkt, va kräsen o bortskämd :P men han gillade äppel o maskrosblad o sen ett annat godis, kmr inte ihåg vad dt hette nu, men man köpte dt i djuraffären iaf (:

Zvintos
0

Det här är mina kaniner riktigt svaga för:

Zvinto - Torkat johannesbröd och banan.
Fia - Johannesbröd (!!!!!!) och banan.
Hoshi - Banan
Hikari - Banan
Goman - Inget faktiskt. Har hittills inte lyckats hitta något han tycker om. =/ Han är ENORMT kräsen och äter enbart pellets, hö och gräs.
Iris - Banan!!!
Dragon - Johannesbröd
Mimi - ALLT!!! Riktigt matvrak!!! =)

amanda_
0

min kanin gillar inte bana konstigt nog. däremot gillar han popcorn å russin och såna skumm grejer glass har han med smakcat på fast det kasnke är mindra bra heheh.=)

E_hjo
0

Min kanin älskar chips och choklad =)

KajsaM
0

Min kanin tycker om banan, och gnagerstägera som man kan köpa på ica ;)

Matilda_91
0

Albin äääälskar torkade rönnbär, annars är han inte så matglad med rönnbär och solrosfrön gör kan allt för ;)

Cherry
0

Asså jag köper någon konstig glass i zoo affären till min kanin den heter tutti frutti och rånet är fyllt med frön och så är det fruktkulor långst upp.. Det är ganska fett men min kanin älskar det…