Flera kaniner säljes
Har ett antal kaniner till salu.
Stampe
Löwen/hermelin korsning. Hane .black and white Snäll men går med andra hanar ungar eller större kaniner. Kastrerering rekomenderas. Kel eller avelskanin
Kritan
Hona född 080808 mamma eiyra pappa snobben vit brokad , väldigt gullig och kelig hoppar små hinder utan problem. fungerar säkert med andra honor. Kel eller avels kanin'
Cadillac
Hane född 080808 mamma eiyra pappa snobben vit brokad , kaxig men åxå kelig har just nu en tonårs period . Kommer bli super bra hoppar är snabb som bara den går att ha lös ute i inhägnat område . Avel eller hoppkanin.
Cadillac och kritan är dvv/eng.schek/hermelin blandning
Transp. går lätt att ordna tom. stockholm-linköping-västervik-luleå-kiruna-gällivare. m.m,
repekka11@hotmail.com tele. 0730823313
putt
#1 varför ar det så akut att du måste avliva dom om du inte hittar hem till dom?
#1; Jag redigerade inlägget då det bröt mot Kanin.ifokus regler.
Man får inte hota med avlivning i annonser.
/ Medarbetare
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

putt.
putt

Stampe lever ännu men söker en ägare så fort som möjligt! han vill komma till ett hem där han helst ej får kontakt med andra kaniner för då blir han väldigt "hanig" av sej på både honor och hanar.. xp

#9 lever inte dom andra eller :o ?
/Elvira :D
Jag tycker det e grymt larvigt och omoget att skriva att dom är avlivningshotade bara för att man tror att någon vill ha den mer då.
#9; Jag påminner om att det är förbjudet att hota med avlivning i annonser här på KIF.
/ Medarbetare
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#9 skriv inte en jävla massa om mina kaniner jag kan sköta det själv jag är inte 6 år ! och inte handikappad heller!

#13, du borde väll vara tacksam att någon hjälper dig?
#13 Du behöver inte vara otrevlig mot folk som bara vill hjälpa.

#10 oj då! de där kanske lät lite fel då ;p jo alla lever ;p
#14#15 men man behöver inte skriva en massa som inte är sant m.m. !
Ärligt ni har uppfödning? Om ni inte kan ta ansvar för ungarna som blir kvar och istället hota med att avliva så ska ni inte ha djur i huvudtaget!
Detta är en annons, har ni frågor som inte gäller detta kan ni kontakta repekka94 privat.
/Medarbetare

#17 vad är lögn av det jag har skrivit? :S tjaffsa ionte
Det står på din sida att stampe e ev tingad, varför finns han här på till salu om han e tingad?
Sen om det nu är akut att bli av med alla kaniner utom tex 4 pga platsbrist, varför inte lägga ut ALLA som till salu tills du fått alla sålda utom dom här tex 4?
Förstår inte varför ingen vill ha. Dom e ju super söta :D
#22 har alla här :? #21 stampe är ev tingad men inte nu mer
Uppaterad hemsida www.steelskaniner.webs.com