Förstår inte.
En av mina kompisar hittade denna annons på blocket. Hon tyckte jag skulla lägga ut den här då hon ville veta andras reaktioner på annonsen. Hon tyckte det lät hemskt.
Jag vill inte bli påhoppad av min reaktion, eller att jag la ut denna länk här, men min reaktion var att det lät som en väldigt oansvarig ägare.
Hur ofta är det man skriver så där i en annons? Eller överhuvudtaget säger så?
Tycker det var väldigt oansvarigt att skriva så. Det är min tanke, ni kan ha en annan.
Mitt första intryck av annonsen var, gör den där kaninen någonting så lär väll ägaren bryta benet av stackarn.
Med andra ord, en väldigt elak, oacceptabel annons om man frågar mig.
Vad tycker ni? Vad är era reaktioner på denna annons.

Den annonsen har redan varit uppe här, och den som har skrivit den har bara gjort det på skoj. Så den är inte seriös..
Det är en skojannons :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

#1 Har den? Syns att man inte har varit inne på ett tag ^^
#2 Tyckte inte den lät så skoj, kanske bara e jag som e lite väl allvarlig med vad som står i annonser och inte :).
Dom som gjort den är medlemmar här ^^

Märkte ganska snabbt att det var en skoj-annons, förstår dock inte riktigt det roliga..
the vanity, it becomes insanity
Jag skattade gott när jag såg den, fattade med en gång att det var ett skämt!
Tyckte faktiskt det var skitkul!
Ni har väl inte missat Best of Blocket. Det är dit folk siktar med sina knasiga annonser. Vissa är ooootroligt roliga, så varning för skrattkramp
.
Förstår inte heller det roliga med annonsen ..
// Michis
Jag tycker att det är skitkul!
Och man borde faktist förstå det själv, att det är på skämt. Speciellt vid:
Medföljer vid köp: Klistermärken med Johan Palm-motiv En rostig cykel Kanin Kaninmat (= 3kg morötter spetsade med "speed", u drugdealers now what i'm talking about)
Heja Ciss och Fanny ;)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Hur kan man ens tro att den annonsen är seriös? haha ^^ ..