Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 720 ggr
Salish
0

Din kanin och snö!

Hur funkar din kanin och snö ihop? Eller vad man ska säga. Sotis älskar snö och blir helt förvånad när det faller ner snö från himlen. Stella tycker däremot att det bara är kallt och jobbigt.

monica551
0

Mina vuxna blir som kainungar på nytt när dom kommer ut i snön. Massa höga krumsprång i luften och det blir massa snabba race rundor hit och dit i rashagen. Helt underbart att se!

CuteJessika
0

Emmi älskar att gräva å rulla runt i snön :)

Zvintos
0

#1: Samma här. =)

Veero
0

Wilma tycker det är jätte kul att vara ute och skutta i snön :D<3

Medans Chili tycker det är kallt och blött och sitter och surar xD

Sashhi
0

Irma tycker att snön är roligt i ca 5 minuter, och hon skuttar runt lite. Sedan tycker hon att det blir kallt & blött, så sätter hon sig och trjurar i sitt hus.

Hiroshi sitter förvånat och stirrar rakt ner i marken på det en stund, till sist börjar hon rejsa runt och gräva ner sig ordentligt i snön. Det gör hån läänge, läänge.

Spöke tycker att snön är helt ok, en tag är det riktigt kul, men sen blir det för blött, och den lilla primadonnan som han är så hoppar han till ett torrt ställe och tvättar sig i evigheters evigheter.

Not your mom, not your milk.

botakt
0

Pysen: Älsakar snö! Han gräver tunnlar och bockar och har sig..
Lukas: Gillar också snö men är lite mer att vara på den ist för under som Pysen

MysanMinGodis
0

hon tycker det är lite småläskigt men hon  älskar det ändå :D

Jojsan
0

Channie älskar snö, hon gräver runt i det och gör som en egen grop där hon fixar till sig.. ^^ Bebbe tyckte det var lite kallt så hon satt mest stilla, men det var kul att kunna skutta ovanpå snön utan att sjunka ner ^^

Kristall
0

Curry ÄLSKAR snön!
Far runt som en liten virvelvind och rullar sig för fullt i snön, springer fram och tillbaka osv. =P

Saga tkr lite si och så om snön. Den är väl ok enligt henne, men hon hatar att den är så kall! :P Gör stooooora hopp från plats till plats för att undvika att bli för kall om tassarna. ^^,

Pantouffe och Tingan tkr det är roligt att busa med varandra och springa runt i snön i hagen när det har snöat. ;)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

[Caaassie]
0

Jag vet faktiskt inte riktigt… jag tror båda tycker det är roligt att springa runt i snön. Fast Lippo gillar inte när det fastnar en massa snö i pälsen :)