Era kaniner?
Tänkte det kunde vara rätt intressant att veta va alla "har sina kaniner till" :) Tex. bara till kel, eller kanske hoppning, Avel, utställning eller lite allt möjligt?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag har mina kaniner till kel och Avel, men hoppar även med några av kaninerna och kommer ev att ställa ut min dvärgvädur till nästa år också :) Så jag har mina kaniner till lite allt möjligt, men främst kel ;)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag har mina till kel. Har även tänkt att börja ställa ut och börja lite smått med Avel.
Kastanjegårdens Kaniner
Kel, hoppar även pyttelite med dem men det är ytterst lite. Har bara tränat hemma än så länge.
Kel, Avel och hoppning.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Framförallt kel men ska börja avla -09.
Och så hoppning. :)
Avel, utställning och sällskap.
Framförallt sällskap. Men en del kullar har det blivit. Kommer kanske att ta nån till i vår.
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

kelkanin, och så tränar vi tricks här hemma med, men belöningen är favoriten kel så det går väl under den kategorin med. Sen är han en utmärkt "diabeteskanin" med, det finns ju hundar som blir tränade att känna av sina förares blodsocker om det är för lågt. (Jag har diabetes typ 1) och Neo blir som tokig när jag har lågt blodsocker, han puttar på mig, slänger rundor med allt han hittar och försöker få min uppmärksamhet, ända tills jag har ätit och då är det bra igen. Hur han har lärt sig det får ni fråga honom, det är inget jag har tränat förutom att ge beröm när han gör det, men han började av sigsjälv.
14 det är väl in byggt i djur , jätte bra ialf 
Mysfrassar för sälskap i första hand, ev att det blir någon utställning.
Enbart kel, dock ska jag ju försöka ställa ut dom och sen ska jag ta en kull på Phelia. Men i första hand kel ;)
Sällskap.
Kel :)
Emma

Sällskap, kel och lite hoppning.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Hoppning :)
Sällskap,lite hoppning, men framförallt kel ;)
Sällskap/kel mest, uppfödning i mycket liten skala :)
BARA KÄRLEK TYYYP. <3
men 2009, så kommer jag börja lite smått på att avla, är väldigt intresserad kan man säga ! (:
Kel och lite hoppning. Men mest för kel

Kel men kanske hopp 2009 ;)
Än sä länge har vi ju bara tränat hemma..

Kel och hoppning (har inte tävlat ännu, men förhoppningsvis snart) :)
Min kanin, Nicke Nyfiken är endast en goskanin. Han är helt enkelt min bebis och jag har alltid skämt bort honom, han är världens raraste och får mycket beröm av veterinären för att han är så genomsnäll. Han håller mig sällskap i soffan när jag ser på tv, vid datorn, ja överallt. Vi delar ofta på godis tillsammans, kexchoklad är hans stora favorit. Och innan någon kommer med predikningar om att godis inte är bra för kaninerna så kan jag tala om att Nicke är gammal och han har alltid vart frisk, så godiset har då aldrig skadat honom iallafall :)
Kel :)

KEEL (:
Två av dem är mina "hoppkaniner" och alla är till kel också såklart :)