Ny sajt?
Tycker det är ganska mycket frasse snack här, vilket jag tycker är kul, att läsa då och kolla bilder ;) Men kanske någon borde göra en egen sajt för dom stora raserna så som franskvädur, belgisk hare mm.
Bara ett förslag vad ni tykcer, om jag tror rätt så finns det en för rexar:)
Det där går i perioder, tidigare var det väldigt mycket teddysnack men jag tycker ändå att vi har kaniner som gemensamt intresse.
Sedan tror jag du blandar ihop kaninraserna lite, belgisk hare och fransk vädur har inte mycket gemensamt storleksmässigt, däremot belgisk jätte och fransk vädur som tillhör jätteraserna över 5 kg.
Men som sagt, tycker vi alla hör ihop under kanin!
men då skulle ju alla raser ha en egen sajt eller bara dom men fransk vädur och jättar ???
hajjar inte riktigt varför ?
Precis som #1 skriver så går det i perioder. Förut var det en hel del snack om teddysar (främst teddyvädurar) & förut lite om holländarna nu frassar.
Själv läser jag inte frasse trådarna så mkt, läste bara teddy trådarma förut efter som jag intresserar mig av dom. Visst mkt frasse snack nu men tycker ändå vi kan hålla oss allihopa till en och samma sida :D Om man inte vill läsa frassar så hoppa över tråden ;D jag gör det oftast (kikar bara in först sen inge mer när de kommer nya kommentarer) :P eller så är det kul för er som gillar frassar att läsa trådarna :) men man vill väl läsa om andra kaniner åh!
Precis som Wera säger så kan man ju välja att läsa och kommentera det man tycker är mest intressant och skippa det andra. Ändå kul att ha en så bred kaninsajt som möjligt tycker jag personligen i alla fall.
Jag tycker att det är bäst som det är nu, blandat :) Jag har ju en blandras så vart skulle jag ta vägen då om men gjorde egna forum för olika raser.. Ja e typ lika intresserad av alla raser :)