Hö + bur bortskänkes
Med tanke på att vi enbart har Daisy nu så har vi för mycket hö som ligger i säckar därav skänker vi bort en säck till den som har kaniner som kan förbruka hö på kort tid. Storsäck granngården hö finns att hämta här. Säcken är ca 110L. Gratis!
Dem som köpte Diva ville inte ha buren med sig då dem hade bur utan lämnade den kvar här. Däremot skulle dem hjälpa oss forsla bort den imorgon och om det nu skulle vara så att dem inte hör av sig angående det så kan någon komma och hämta den gratis. Jag gav 300kr för den vid köp men då jag vet att det alltid finns någon i akut behov av en bur så sätter jag inget pris på den utan den som är i behov av den får hämta den. Gratis!
PM:a vid intresse eller skriv här.
Finns i Umeå.
putt
Buren är borta men höt finns kvar. Ingen som vill ha?

har redan en hel höbal hemma :P

haha joo jag skulle viljat ha om jag hade en kanin^^ ;( <3 och sen orkar jag inte åka till umeå kom jag på hih :P
/Elvira :D

Skulle också gärna vilja ha höet men du bor förlångt bort :-)
Har ni fått snö ännu? Här nere i Stockholmr egnar det nästan varje dag…..
Skulle gärna vilja ha höet men det skulle bli en bit att åka tyvärr. Har Diva också blivit såld nu? Jag trodde hon skulle stanna kvar..
#6 Nää haft henne ute i annons i 6 månader. Jag var som sagtr bara reservhem åt henne när jag tog emot henne från vanvård. Hade inga planer på att ha kvar henne men fäst vid henne blev man. Bättre dock att hon fick ett hem som kunde ge henne det hon behövde.
Så du är helt kaninlös nu då?
#8 Nej, jag har som sagt Daisy kvar men överflödigt mycket hö.
#7 Jaha, så var det.
Ingen som vill ha överflödigt med hö? =/
Trodde det skulle gå innan buren =D.
Har du blivit av med höt än? :)