Jul-rosetter
Vet du inte vad du ska köpa för julklapp till kaninen? En söt julrosett till luggen eller selen kanske skulle passa?
Pris: 5-15 kr (+ frakt 5,50 kr).
Storlek: De stora rosetterna är ca 5 cm breda och 4 cm höga. De små rosetterna är ca 4 cm långa och 2 cm höga.
Snoddarna bakom är svarta eller genomskinliga och gjorda för oss människor, så köp en rosett till dig själv också om du ser någon du gillar_!
(Bilderna är väldigt dåliga, men BÄTTRE BILDER kommer på hemsidan framöver tillsammans med 35 andra rosetter!)
Maila mig vid intresse:_ drag_tolv@hotmail.com
Hemsida: www.freewebs.com/rosettgalen

_Tomteluva röd: 10 kr
Tomteluva vit: 10 kr
_

Jisses så fina!! :O Blir såå sugen!
Åh gud vad fina! :)
Har förästen inte fått mina "bokstavsrosetter" än :P du kanske har glömt, vill inte tjata bara ^^.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Såå fina ju :O :D

#8_: Tack, Werra!
#9: Va?! De måste försvunnit på posten det var ju månader sedan jag skickade dem. Kan du maila adress och vad du ville ha igen? Eller du kanske är mer sugen på några av de nya?
#10: Tack! Bättre bilder kommer, just nu ser man inte hur fina de egentligen är!
#11: Gör det, hemsidan uppdateras troligtvis i morgon med dessa julrosetter + 35 andra sorter… bara att välja och vraka!_
#12 nej gud va konstigt.. tråkigt att dom har kommit bort.. ;/
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

#13: Har aldrig hänt innan, men jag kan mycket väl ha kvar några av de rosetter och bokstäver du ville ha… E och M, om jag inte missminner mig? Men maila, så fixar jag rosett-ersättning!
Snygga rosetter! Har mailat! Men bara om intresse! Skulle vilja se de andra också innan ;)

_De fyra stora julrosetterna finns nu på min hemsida:
_http://www.freewebs.com/rosettgalen/
De små kommer också läggas upp nästa vecka!

Putt
Super fina :D