Inte min Tristran<'3
_080901-081130
Inte min Tristan<'3
Vila i frid min älskade gosse.._
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
R.I.P <3 :'( Vad har hänt? :(

Rip :( , vad hände ?
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Nej, Det finns inga ord ..
Gud så hemskt .. :'(
_Vila i frid underbara <3
_
Hanna, Finns om du vill prata <3
Beklagar sorgen…=(
Vet att det känns fruktansvärt!
Kastanjegårdens Kaniner
Men åh :'(
Beklagar..
Vila i frid.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Neej, hanna.. gud vad tråkigt. Vila i frid, vackra Tristan.
massa tröstkramar ! <33
:'( Beklagar

åhh nej… :(
Tröstkramar till dig <3
Beklagar verklien… :(
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Åh, beklagar. =(

neeej :( jag som altid brukar gå in på din hemsida och kolla bilderna på honom! Han var ju världens sötaste 
/Elvira :D
Beklagar :(((

Beklagar Hanna :( Livet är inte alltid rättvist…
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Men lilla Tristan!!
Vila i frid!
Vad har hännt Hanna?? Finns alltd här om du vill prata!!

Nej! Stackars dig!!!
Hoppas verkligen att oturen vänder för dig nu! Jag skickar en stor tröstekram till dig!
Tack så mycket allihopa<3 jag har så svårt att skriva om det men förstår att ni undrar, det gör även jag..
Jag kom hem i söndags efter att ha haft en trevlig helg hopptävling och julfest, sen sovit över hos Christina..
När jag kommer hem så börjar mamma berätta att det har hänt nått sorgligt.. att Tristan har dött. Vi vet inte vad som har hänt, men eftersom han har haft lite problem med magen sen han kom (han kunde inte äta någon pellets för då svullnade magen upp och efter att ha kämpat med att ge honom bara "critical care" och hö i ett nån veckor nu så hade det blivit bättre…) men antaligen va det nått inre organ i kroppen som inte orkade mer, men vi vet inte. Han hade bara lagt sig ner och dött, så när mamma, som passade dom medan jag va borta över helgen, kom in på mitt rum på söndag morgon så va han redan död. Hon berättade att ozzian (min katt) hade legat brevid buren, och det brukar han aldrig göra, och när hunden kom in på rummet hade hon börjat gnälla..
Det va så hemskt att få veta att han inte fanns längre, att han va borta… Eller han va ju kvar i buren när jag kom hem för dom ville att jag skulle begrava honom själv och få säga hejdå.
Det är så sjukt tomt, ingen kanin på mitt rum längre, ingen kanin som skuttar runt fötterna på en, inget mys vid datan, i soffan eller i sängen längre…Även om jag inte hade haft honom så länge så hade jag fäst mig vid honom så himla mycket, han var min lilla bebis, och jag skulle gjort allt för att få tillbaka honom..
Jag börjar nästan gråta så fort någon säger "trist" och det är jobbigt med allt som påminner om honom, och det är mycket.. Bilder, skålar, flaskor, maten, spedar, koppar, den tomma platsen på mitt rum.. Jag saknar honom så himla mycket :'(<'3
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#16 Vad tråkigt :/ :( R.i.p Tristan <3 Han var riktigt fin och söt trots flygplans öronen :')
Borde kännas jobbigt "/