Varför alltid jag?
Sen i maj har det hänt massor med saker i mitt liv. (dåliga) varför jag?
Idag så kastrerades Milton. Allt gick bra. Han åt inte så mycket. kanske bara några korn. Men han var pigg och hans sår var jätte fint.
Vi kommer hem och släpper in honom i buren. Vi kollade till honom varje timma. Men för cirka 1 timme sen vid halv sex. så hade hans sår börjat blöda. :'( vi åkte in till veterinären och dem kollade. Dem sa att dem måste göra en till operation för att se så inga blodkärl är klämda och spruckna. :'( Så just nu så är han nersövd en gång till :'( Hoppas han klarar sig! <3 (L)
Han kommer också få börja äta Critical Care :'(

Ojdå! :( hoppas det blir bra :)<3
Nej vad tråkigt :( Hoppas allt går bra…
Ja, Hoppas jag med :(
För er som inte vet vad Critical Care är http://www.brommazoomarknad.se/pages/products/prod_show.asp?prodid=106341&main_cat_id=6&sub_cat_id=99&extra_cat_id=238
Oj, tråkigt! Min Pepparmint fick äta Critical care ett tag i somras när hon var sjuk, vi vet inte vad som var felet på henne men hon ville inte äta. Ingen veterinär visste vad som var fel med henne heller. Du kanske vet det, det är väldigt jobbigt att hålla på och mata med critical care, även fast det inte är omöjligt. (Förövrigt så blev Pepparmint frisk)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Veterinären ringde nyss och sa att dem ska ge mer smärtstillande också :(

:( va sorgligt! vill inte att det här ska hända min bebi sen när jag ska kastrera! Vart kastrera du ??
/Elvira :D
Usch vad tråkigt! Håller tummarna för att det går bra.
#6 Roslagstull.
Uppdatering..
Nu har vi hämtat bebisen. Dem hade gätt honom extra mycket smärtstillande men även dropp från huden. Han har nu bajsat TRE rätt så stora kluttar :) Fast det är mjuka. men det är bättre en inget. Han hade även ätit en rätt så stor bit äpple cirka 15 min efter han vaknat! :) Så nu verkar han må bra och hans tarmar m.m verkar börja funka igen. :)

#8 va bra! :D det blir nog jättebra (:
/Elvira :D

#8 Det låter bra att han ätit å bajsat iallafall :D