Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 635 ggr
Lisabella
0

Halvblind och halvdöv?

Ibland undrar jag hur det står till med Knoppen! Min vädursflicka är ca 6 månader gammal. Mycket lik Jojsan för övrigt Glad

Hon kommer när jag ropar att hon ska få godis, men hon SER inte godiset om jag inte nästan petar henne på nosen med det. Och hon blir JÄTTEJÄTTERÄDD när man kommer runt ett hörn eller liknande, och hon inte är beredd, eftersom hon inte verkar höra. Ändå har jag lite hårdare innetofflor på fötterna.

Hur är det egentligen med syn och hörsel?

Elina.
0

Reagerar pupillerna på ljus?

emms
0

Kaniner ser ingenting precis vid nosen ;)

Kan du inte testa att göra något litet ljud när hon inte ser dig eller så? Något som hon inte hört förut. :)

Emma

Jojsan
0

Mycket lik Jojsan? Vad menar du med det? ^^ :P

Lisabella
0

Lik Jojsan till UTSEENDET förstås Glad

Jojsan
0

#4 ?

Tarkie
0

OO?

[Niike]
0

Hon kanske har en kanin som heter Jojsan ;)

Jojsan
0

#7 Kanske ^^

Strumpa
0

hon menar väl att hennes kanin är lik den kanin som Jojsan har som Avatar? :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Jojsan
0

#9 Funderade också på det, fast kaninen på min Avatar heter ju inte Jojsan, men hon kanske tror det :) ^^

SimsBrooke
0

Isa är inprincip likadan. När hon sitter vid sitt favoställe vid en byrå och när man kommer runt hörnet så springer hon iväg och blir skiträdd. Helt sjukt! När man snackar så måste hon ju mräka att man är påväg ju =/

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Noa-Nisse
0

skalman är likadan. men jag brukar ropa långt innan jag är framme typ. skaaaaalmaaaaaan några gånger så han vet att jag kommer, och då sitter han oftast redan vid gallret i hagen när jag är framme eftersom han hört mig.

Medarbetare på Hundar.ifokus