Stel i bakbenen
Släpar han bakbenen? Det kan vara p.g.a dålig ryggrad. Min syster hade en kanin som släpade bakbenen p.g.a dålig rygg, veterinären tog bort han i tisdags (han blev 5.5 år) :/ Du kanske ska höra med en veterinär och låta han undersökas.
#1 okej tack för svaret han har varit hos veterinären en gång förut för att han har en pälssjukdom men jag kan väl kanske kan fara en gång till och kolla
Hoppas det går bra. Hur släpar han bak bena? skuttar han normalt men bara stel eller haltar han typ eller släpar han det helt?
#3 Framtassarna är helt normala men bakbenen släpar han som om han inte riktigt orkar skutta. Han lyfter dom som inte så bra det är så svårt att förklara
#3 okej.. som #1 skrev att hennes systers (jag) kanin fick lov att avliva. Han var helt normal i framtassarna och ena bakbenet men den andra kunde han knappt stödja på. Jag är rädd att det kanske slutar som för min älskling så försök att få en tid så snabbt som möjligt till en veterinär. Jag håller tummarna för dig att allt går bra!
R.I.P Allram <3
Emma

Låter väldigt allvarligt, åk till veterinären!
the vanity, it becomes insanity
Snygg är han iaf, måste jag säga =) Men det låter inte bra, tycker också ni ska åka till vetten.