Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 2660 ggr
gullenos
0

Underlag

Jag tror det fanns en sånhär tråd förut men jag hittar inte den. Och sökte i artiklar men hitta inte -.- ;P

Men vad tycker ni att jag ska ha för underlag i kaninburen (inomhus)? Vad har ni vad tycker ni är bra?

;D ska nämligen köpa imorn och jag kan inte bestämma mej!

gullenos
0

Oj jag hitta den nu.. men ni kan ändå säga jag kan inte bestämma mej! Han som ska bo i den är en teddydvv (:

Mascot
0

Toa-Lätt till en teddydvärgvädur.

Mascot
0

Det är papperspellets,
Luktar inte, Skvätter inte, fastnar inte i pälsen.

gullenos
0

aaa vet vad det är ..

[Wera]
0

Spån med halm över är ju billigast (det skvätter ut mkt spån om man inte har halm över) annars är väl Toa-lätt bra de skvätter inte ut dock dyrare ^^

Kristall
0

"Papperspellets" eller flis, tycker jag är bäst för en innekanin. :)
Aspflis (som jag har haft) är dock rätt dyrt, funkade när jag hade en kanin inne men om man har flera går det inte ihop i längden ekonomiskt. "/ Men det luktar inte och är totalt dammfritt. :)
Tidningspapper gör det iofs billigare för dig om din kanin är helt rumsren, alltså gör sina behov i toalådan, för det börjar nämligen lukta starkt annars. :S Så tidningspapper i buren + papperspellets i toalådan är ett billigt alternativ. =)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

gullenos
0

jag tar nog spån med halm det låter bra och köper toa lätt  till hörntoan så lär han kanske sig att han ska gå på toa där det är toa lätt :P

emms
0

Jag hade spån med halm över och toa-lätt i toan innan. Har en dvv fuchs och innan så fastnade det i pälsen så det var därför jag hade halm. Nu har hans päls blivit bättre eller så så nu har jag spån i halva och spån+halm i halva och toa-lätt i toan. Det blir mkt smuttsigare utanför buren med spån men det är lättare att se om det är skitigt.

Emma

Jojsan
0

Till en teddyvädur hade jag haft fleecefilt i buren och toa-lätt i toan, om kaninen är rumsren då.

[Wera]
0

#7 Blir nog bra det =D

elvinsdotter
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en mindre kanin (blandras) och han bor i en bur med en fleecefilt och tidningspapper under den. I ett hörn har han en kattlåda med toalätt i. Han är något mer än ett halvår nu och det går jättebra. han är verkligen jätteduktig att gå på lådan… =0)

Jag skickar med en gaaamal bild på hans bur, men hans gamla toalåda… ;0) (den är för liten för honom nu)