Hallsjös Vilgot
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Va? Vad har hänt? :O Beklagar :'( Söta Vilgot <3
Va,vad har häänt??
Stackars dej..!
Med vänlig hälsning,
Jenny
what ???
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Igår när jag kom ut och skulle ta in alla kaninerna märkte jag att grannens hundar vart där och skrämt dem.
Vilgot var verkligen livrädd, samma sekund som jag öppnade buren flög han ut och började springa omkring som en tok.
(Jag kan lägga till att den här kaninen vanligtvis är kolugn, brukar gå lös och kommer när man ropar)
Han gömde sig under lekstugan, jag fick inte tag på honom och det var redan kolsvart ute.
Idag hittar jag honom inte. Jag har hittat spår i snön dels från grannens hundar som i morse har vart på våran tomt (och speciellt mycket runt lekstugan) samt något som liknar rävspår (även dom vid lekstugan).
Jag kan inte gråta, jag känner inget alls. Bara som ett stort hål som värker och äter upp mig inifrån.
Och tänk om jag försökt lite till igår? Eller om jag haft handen för när jag öppnade buren..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Beklagar, jättetråkigt :( Men du ska inte ta på dig skulden, det är verkligen inte ditt fel.
Har varit med om något liknande och vet hur dåligt man mår.
beklagar sorgen :( du borde värkligen säga till din granne om att h*n ska hålla reda på sina hundar!
oj nej. jag beklagar verkligen. :( <3

men guud, asså gå och ta bössan och skjut hundarna vet du hur arg jag skulle bli :@ jag älskar djur och hundar men dina grannar måste fan ha ansvar för hundj*vlarna -.-
det är ju faktiskt inte hundarnas fel dom tycker ju sånt är kul det är ju typ deras instinkt det är grannarnas fel.. anmäl dom till polisen!
/Elvira :D
Anmäl hundägarna… Man måste ha koll på sina hundar. :/ Skulle aldrig låta min hund springa in på någon grannes gård. :S
Stackars er… :/ Men det är absolut inte ditt eget fel, utan hundägarnas. Om man låter ens hundar springa lösa sådär bara och in på folks gårdar är man ju heltokig! :S Speciellt med tanke på att du har kaniner… :(
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Är du säker på att han är borta? Han kanske fortfarande sitter och trycker under lekstugan.
Beklagar iaf :( Jättetråkigt, lider med dig. Kram! <3
Hoppas det är som Niike säger. Ut och leta, locka på han, ropa, ställ fram mat. Under tiden ska vi hålla tummarna för Er.
*kram*
Ush.. :'( så himmla tråkigt… det känns så himla dååligt när det händer sånt där, min kanin har varit borta i två månader nu, men jag är ute och letar varenda dag ända, kommer aldrig ge upp!
Så fortsätt kämpa ! Och ta inte på dig skulden, det blir inte bättre, Jag HOPPAS verklligen att han kommer fram. jag tog på mig skulden dem första veckorna, men jag märkte att det inte blev bättre, man måste på något sätt gå vidare, fortsätta, även om det känns svårt att mista den man älskar så mycket.
men jag vill verkligen lova dig att han kommer fram !
all lycka till er. <3

OMG.
åh, jag är så ledsen för din skull gumman :< fortsätt leta, han kanske bara gömt sig någonstans. hoppas verkligen att ni hittar honom! kram <3
the vanity, it becomes insanity
Jag har letat hela dagen idag, hans finns inte någonstans..
Har dörren till kaninhuset öppen hela dagarna, men på kvällarna vill jag inte (grävlingar/rävar).
Jag hoppas han lever, men..
Åh.. :'(
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Stackars dig, Clara. Förstår varför du är ledsen :( Hoppas Vilgot kommer tillbaka! Massa kramar på dig, Clara
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
jobbigt läge =/ han som var så fin <3
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Fortfarande inga spår :'(
Tack för era ord <3
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Känns som om han blivit tagen av hund/räv borde du hitta päls/blod. Dock kan han ju ha lämnat sin plats under lekstugan och sprungit iväg, in i en skog om ni har någon nära? Det är kallt ute nu så klarade han sig från hund/räv, överlever han kanske inte kylan. Jag vet inte hur mycket de tål, men hoppas han kommer tillbaka, lillgossen.
<3