Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 536 ggr
[Caifeen]
0

Borta :'(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår fick jag ett sms av pappa, han sa att Soten hade rymmt.

Inatt var min farmor uppe halva natten och letade efter han, mitt i spöregnet! Hon tog ledigt från jobbet en stund, men tillslut hittade hon honom, under huset..

Så idag när jag kom hem till pappa efter skolan kollade jag under huset med en ficklampa, men han syndes inte till. Jag gick sedan till buren för att kolla vart han hade grävt ut sig någonstans (när han har rymmt brukar han alltid ha grävt ut sig). Men den här gången hade han inte det, han har väl förmodligen klättrat över gallret. 

Han har fortfarande inte kommit tillbaka. Åh, det känns så hemskt! Har känslan av att han aldrig kommer komma tillbaka, eftersom att min förra kanin inte gjorde det.

Kanske onöding inlägg, men måste få skriva av mig ..

gullenos
0

ååh , det är inte alls onödigt inlägg! Stackars hoppas du hittar han :'( <3

[Caifeen]
0

#1; Det hoppas jag också ..

[Niike]
0

Åh nej vad tråkigt :( Ställ ut massa mat och grejer som han känner igen. Hoppas verkligen han kommer tillbaka, håller tummarna stenhårt!

Självklart är det inget onödigt inlägg.

thexclub
0

Oj, hoppas verkligen att han kommer tillbaka! Leta mycket i små, trånga utrymmen nära hans bur, de flesta kaninerna brukar inte sprina så långt.

the vanity, it becomes insanity

[Caifeen]
0

#3: Har redan lagt ut mat och pellets ^^

Taci
0

Gud vad tråkigt :/ Hoppas verkligen du får tag i honom!

O vilken himla snäll farmor du verkar ha, ta ledigt från jobbet o allt! Så himla fint :')

[Caifeen]
0

#6; Jag vet, hon är jättesnäll :) Hon tycker så himla mycket om Soten, typ varje gång vi går in i en djuraffär: "Ska vi inte köpa något gott till Soten? Ska han inte ha något mer? Tycker du inte att vi ska köpa en sånhär till han?" x)

[fluffbollen]
0

hoppas han kommer tillbaka, eller att ni hittar han!!!

[Caifeen]
0

Igår var jag och satt upp lappar i två st affärer här i närheten och lagt lappar i brevlådan. Jag blir helt spänd så fort det ringer i telefonen!

paow
0

Hoppas värkligen du hittar honom ! :)

En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.

Jojsan
0

Hoppas verkligen ni hittar honom! Ge inte upp, fortsätt leta! Håller tummarna

[Caifeen]
0

#11; Jo, vi letar jättemkt. Imorse hörde pappa något ljud utifrån, så han gick ut och leta, men Soten syndes inte till. Sen typ glömmde pappa bort sig så han letade typ i en halvtimme x))))

Tindra1
0

Hoppas du hittar Soten :D!!!1