Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 615 ggr
gullenos
0

Kanin sökes!

Nu kan det vara så att jag har övertalat min mamma att få en kanin! Hon vill ju bara att jag ska köpa bur och sånt innan (det är ju smart :P) men aja Nu när den kaninen jag ville ha var tingad så Vet jag inte vem jag vill ha!!

Jag vill alltså ha en dvärgkanin(kaninunge) mest intresserad av teddyvädur

Färg eller teckning spelar ingen roll (men gärna viltgul på dvärgvädur)

Jag vill helst ha en Hane för jag hade tänkt att först köpa en hane sen kastrera och sen köpa en hona!! Men visa gärna era honor med jag är inte säker ;D Kaninen kommer bo i min lägenhet som är en stor 4a där kommer han/hon får springa runt fritt när jag är hemma (alltså i princip hela eftermiddagarna och kvällarna) ;D

Stamtavla och märkning är inget måste men det skulle vara kul men isåfall gärna bra färg/teckning!

Och en sista sak bara :P Det skulle vara hemskt bra om transport till sthlm skulle kunna ordnas om du inte bor här. Vi har inte möjligheten att åka så långt och hämta!

Det är alltså inte säkert att jag köper en kanin just nu men vill veta vilka som har till salu för det är på gång :D

Jag tror jag fick med allt där nu :P

[Niike]
0

Är det en teddyvädur du ska ha, kan du inte få med stamtavla (endast h-bevis).

Jag, eller min hona rättare sagt ;) , kommer få en kull i feb. - 09. Ungarna lev. klara i april. Transport kan förmodligen fixas till sthlm, då jag ev. har en intresserad där. Annars brukar det gå att lösa på något sätt.
Mer info hittar du på min hemsida. =)

kastanjen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en kull med teddydvv/ lejonhuvaddvv just nu. Färgerna blå och svart. De ungar som blir lejon kan fås med stamtavla och öronmärkta.

Jag bor i skåne men transport till sthlm kan ordnas.

Titta gärna in på min hemsida för mer information.

www.kastanjen.dinstudio.se

Ny bilder kommer troligtvis under dagen..

mingopingo
0

Jag har skickat ett PM till dig. Hoppas du ser det.

Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

PrinzeZz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag kommer ev ta två kullar nästa vår. Dock hoppkullar men har inget problem med att sälja till kel heller. kullarna är inte renrasiga tyvärr (möjligvis en, beror på om jag väljer en renrasig hane).

transport till sthlm ska kunna ordnas.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |