OT - Halloween
Var gjorde du i helgen på halloween? Berätta!! Och visa gärna bilder om du har :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jag gjorde inget speciellt var bara med kaninerna
Gjorde inget speciellt. Var i stallet och fixa med kaninerna som vanligt =)
#3: Ser kul ut :)
#4: Jag längtar tills det blir snö här så min valp kan få se snö för första gången ^^
Jag gjorde förresten inte heller något speciellt. Var hemma och åt massa godis och tittade på läskiga filmer :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Var på halloween party på torsdags kvällen, fast det var ju inte halloween då men vi kunde inte ha partyt på fredagen så det blev torsdagen. Vi såg på filmer och var ute lite också… ^^

jag och min kompis klädde ut osss och tänkte gå bus eller godis men sen gjorde vi inte det så vi gick till stinsen som är ett köpcentrum och åt donken istället :P haha vi gick dit utklädda det var kul :D
/Elvira :D

På fredagen var jag på konsert, sen under helgen så träffade jag lite kompisar, åt godis och tittade på film.
the vanity, it becomes insanity
Byggde bur.
Romana och Anna var hemma hos mig då, vi tittade på en skräckfilm och shoppade på lördagen och lite sånt :)

jag och min kompis hade halloweenfest som började med att en som skulle komma ringde och sa att kaninen hade smitit. Vi hjälptes åt att leta den och vi hittade den rätt snart.
Sen körde vi godisleken (jag fick inte breaken!!) och efter det gick vi ut och halloweenade och istället för att säga bus eller godis så sa iallafall jag äpple eller päron och de andra sa något annat roligt :) Man känade verkligen godis på det ^^
Vi hade superkul på halloween i år! :)

Jag har varit på julmarknad…
Ingenting typ..

hade party :)
nja inget specielt ! var med kaninerna , var ute ch fotade ! :D

I torsdags så hade jag och mina kompisar en tjejkväll/halloweenkväll. Läskig film blev det, the shining rättare sagt. På fredagen följde en kompis hem till mej fast vi gjorde inget som hade med halloween att göra. Hehe, sen har jag nog inte gjort nåt mer :))

#18: var ni clowner? :O
Typ.. inget?
Not your mom, not your milk.

Både Fredagen och Lördagen var jah på fest så det var väl det jag gjorde :)

#19 ena min kompis va en clown ;D vissa är ju rädda för clowner så ;b