Tävling idag!
vaknade kl fyra imorse och fick inte återvända till drömmarnas värld *Suck* -John Blund you'r on my list!-.
så nu har jag suttit och försökt fördriva tiden i tre timmar :/. Alldeles för kallt för att gå ut till dom troligtvis sömniga kaninerna men ska iaf ut så snart det blivit varmare och låta några röra på sej.
Ville bara fördriva tiden lite 
Kaninerna som ska med idag.
- Queen Divatrix "Saga"
- Grenens Poetica "Pricka"
- Eneboängens Queen Of Egypt Sun "Isa"
- Grenens Made Up Fairytale "Mayden"
- Champis "Champis"
- Le-Petit "Brasse"
- Live And Let Die "Lily"
hoppas att jag åker hem med lite pinnar 
Wish Me Luck ^^
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Lycka till!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Lycka till :)
lycka till
Lycka till!!
Lycka till!:D
Ännu en lycka till hälsning! ;)

Lycka till! :D :D:D
Skriver som alla andra, Lycka till! XD
#9 ok.
först ut var Lily, hon brukar gå riktigt bra men idag var hon slö och ovillig, slutade på fem fel. Tror det var pällsfällningen som gjorde henne nere.
Isa var pigg och frammåt men orkade inte riktigt ge fullt ut i slutet och slutade på 4+1.
Saga hoppade på en lite långsam dubbelnolla, kom fyra och avancerade upp till msv i kaf.
Pricka hoppade på ett helt godkännt lopp på 1+0, tyvärr räkte det inte riiiktigt till pinne men jag är nöjd :)
Sen var det Champis och han var inte på humör alls, tror det var fällningen han också. hoppade på tre fel.
Sen Mayden som jag hade varit nöjd med bara hon kommit igenom banan innan tiden tog slut, tji fick jag och hon hoppade på en snabb dubbelnolla och i finalen gjorde hon värsta glädjeskutten över hindren <3 slutade på andra plats och pinne.
Allra sist startade Brasse som enda tävlade i miniklassen. han följer inte med för att jaga pinnar han vill bara ha kul och då passar miniklassen bra. 1+1 gick han på och peppar peppar vi vann XD
nu blev det lite långt men jaja XD
kort sagt nöjd över tävlingen :) nu ser jag fram emot den 29-30
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

vad bra det gick! grattis:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Grattis!:D