Kanin iFokus

Kanin

Etikettkullplanering
Läst 495 ggr
eliden
0

Ev. Kull December!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imon blir min lilla pärla 5 månader :) Har gått så fort! Fick henne den 6 augusti! Och då var hon 8½ vecka :) Ska ev. para henne nästa månad med en blå/vit japantecknad hane. Det är min kusins kanin. Båda kaninerna är Lejonhuvade. Men min kanin Molly verkar ha inslag av angora kanin. Hennes långa päls på sidorna är angora. Någon som är intresserad så skriv. Har ej nå härstamningsbevis. Men jag ska skriva ett om föräldrarna. Lär ju börja någonstans ;)

[Wera]
0

Söt Pärla är då :D inslag av angora? Är det inte bara välpälsad lejonman/tjol? :D

Jetaime
0

Var kommer kaninerna ifrån, uppfödare kan va kul att veta om man är intresserad.

Och du säger att båda är lejonhuvade, men sen säger du att Molly har inslag av angor, då är hon ju korsning?

annaforsgren
0

Vad roligt med ungar:D lycka till med de små<3

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

eliden
0

2# Det kan vara jag som har fel om pälsen. Hon kanske bara har stor lejonman som står på inlägg #1. :) Hon kommer iallafall från Djurmagazinet. Hennes uppfödare är min barndomskompis mamma :) Hon säljer även kaninungar till zoo. Och som jag vet så är dom seriösa med kanin Avel. Och hanen kommer ifrån privat uppfödning.

eliden
0

#3 tack så mkt :)

eliden
0

putt :)