Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 588 ggr
Kiwanu
0

Välkommen Alfons !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Välkommen hem , Alfons !

Den 6/11 - 08 kom lilla lurvtrollet Alfons hem till mig! Min mamma hade åkt och hämtat honom tidigt på morgonen, och efter som att jag går i skolan så kunde jag inte följa med, men iaf, när jag slutade skolan så sprang jag som en dåre hem för att få se Alfons, och gud jag höll på att svimma ! Han var vekligen uuunderbar ! Vilken skönhet ! Alfons kommer från Maja, (Granmors Kaningård.) ( Tack så mycket Maja!)

Det första jag gjorde var att fylla på vatten och satt och pratade med han ett bra tag, blandade ordning foder och gav han hö, lite senare så släppte jag ut han i en kompostgaller-hage och han skuttade runt där i några timmar. Vi gosade jätte mycket och han pussades och allt! Vilken Underbar kanin!

Här kommer det några bilder som jag har tagit på min Alfons !

Maja, Jag vill tacka dig för allting ! :D

KRAM   LOVISA

Kiwanu
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bluppen ! <333333

[Niike]
0

Vilken sötplutt!

Kiwanu
0

#2, Ja! Han är verkligen söt ! :D

Jojsan
0

Jättesöt!

gullenos
0

ååh jag vill bara röva bort honom från dejj :P haha :D

Kiwanu
0

#5, hahah, du skulle bara våga ! xD

gullenos
0

jag tror inte jag blir så omtyckt dåå haha :P men ja kolla på "granmor's" sida och asså kokos e ju för söööt synd att jag inte får kanin för mamma är alergisk :( buhuuuu Gråter

[Zoie]
0

vad söt!

Jordgubbsgodis
0

Jätte söt

Granmor
0

Lillkillen då <3<3:D

Hoppas ni trivs tillsammans!

Btw, jag var lite vimsig när jag skrev pappret, han är född 07, inte 06!

Kiwanu
0

#10, han är helt uunderbar ! Super snäll, har gjort massor utav glädjeslutt i hagen, och jag håller på att få ihop honom med dolly, som tar sin tid, men det blir bättre och bättre, och jag hoppas berkligen att det kommer att fungera ! :D

Haha, ja jag tänkte väll, du sa ju innan att han var ca 1,5 år, haha (:

Granmor
0

#11 Va roligt:D Han är ganska aktiv av sig;)

Du får rapportera hur det går med ihopsättningen sen!

Kiwanu
0

#12, ihoppsättnigen går ganska bra, det tar sin lilla tid, men dem vänjer sig med varandra, på natten sitter dem i två olika burar, alfons får sitta i en bur som jag hadde till min förrakanin, och han trivs jätte bra. dem börjar alltså vänja sig mer och mer med varandras lukt. sen så har dem fått skuttat i en Hage som jag har några kompost gallrer i mellan, så det blir två hagar, dem skuttar och nosar på varandra. :D det känns bra ! :D <33