Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 812 ggr
fannsan
0

kanin sökes

hej jag söker en öronmärkt belgisk jätte, tysk chek eller rex kanin till Avel och utstälning eller en kanin me genbank som kan bo ute året om. vi tar mycket bra hand om kaninerna och använder fodert rabbfor, vi kelar pysslar och fixar varge dag och ser alltid till att mat och vattenskål är full. daglig rastning i en stor ute Hage och masse me kompisar och under uppsyn. husen är issolerade och har tillgång till en lite Hage som är öppen på dagarna och stängd på nätterna.

[Niike]
0

Tycker det är bra att du skriver vad du har att erbjuda!

Vart finns du? Lättare att hitta uppfödare nära dig då :)

fannsan
0

ja bor mitt i rånäs

moonsi
0

vet en som har belgisk jätte i utkanten av västerås är det i närheten ??

Moonstrike
0

Var ligger Rånäs?

Söker du en Hane eller Hona??

Bara så det är lite enklare att hitta rätt :)

gullenos
0

jag tror det ligger i norrtälje. eller så ligger det vid västerås.. eller jag vet inte hah :P

fannsan
0

ok nu blev det lite ändrade planer hemma hos mig nu när kiba och mimmie fick ungar samma dag så har ja för tillfället ingen bur men jag är fortfarande intresserad fast kanske till sommarn eller våren. rånäs är 1mil utanför rimbo och en bit utanför nortälje

fannsan
0

någon som vet en uppfödare utav någor av raserna??

Claudia90
0

Min svärmor har precis parat sina inköpta BJ:ar Första parningen är mellan: En Järngrå hona och fadern Viltgrå .Fadern tror jag var utställd på 93p och honan vet jag inte riktigt säkert. ungarna kommer om ca en månad, och därefter är de till salu ca 8-14v efteråt skulle jag tro.

Andra parningen är mellan den viltgråa hanen och en Vit Rödögd hona som fick 94p i Tierp. Väntade färger: E.v kan de komma att bli Vit Rödögda i kullen enligt förra ägaren som då också är uppfödare till de båda.

Jag kan ta reda på lite mer fakta om föräldrarna och mer om du är intresserad =)

Vi finns utanför Alunda (Rasbo) och det är ju inte farligt långt ifrån Rimbo =)

PM:a mig vid intresse! =)

Kram