OT - Praoplats?
Nu ska jag snart iväg och proa (v. 49 elr v. 50) men jag vet inte var:S
Gärna ngn djuraffär elr foto..
Hällst i lund eller närheten av lund (bussväg)
Kom med alla förslag:)
Jag ska praoa vecka 46, egentligen vecka 47 också men stannar i skolan istället ;) Tycker inte om att praoa. Skulle vilja praoa i en djur affär men det fins ingen här i närheten ;S .___.
Så jag ska praoa i Rättviks gymnasie där jag kommer vara på travet, ridskolan och köra t.ex. ;D

ahha:P vrf vill du hellre vara i skolan?
Jag kan säga att jag har varit i djuraffär och det är inte så roligt. Det enda jag fick göra var att städa djurburarna och jag fick ingen hjälp av min handledare eller så utan det var vi praktikanter (vi var 2 st) som fick sköta det helt själva, sedan kom personalen och inspekterade oss och sa om de var nöjda med arbetet eller om vi skulle göra om något.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Jag har praoat på en mjölkgård och det var det roligaste jag gjort på länge som har med skolan att göra =)
Jag praoade i en liten mataffär hyfsat nära där jag bor. Det var rätt kul faktiskt, speciellt när vi fick sitta i kassan (A)

putt. Börjar bli lite brådis nu.:S Måste hitta en… Ngn som vet? Snälla HJÄLP

Du kanske kan praoa hos en veterinär/djurklinik? :)
Jag får inte praoa förrän i nian tyvärr (går i 8:an nu), bara föräldraprao två dagar "/, men tänker då förmodligen praoa hos en yrkesskola på smådjurs- eller hästavdelningen. =) Det kanske vore nåt? :D Annars finns det ju lite halvtråkiga alternativ, som mataffärer med mera.
På biblioteket får du ju läsa hela dagarna? ;D
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
#7 om man praoar oss vetrinär/djurklenik måste man iaf vara över 15 år:) Vet inte hur gammal qkaniner är :$
Finns det någon djuraffär hos dig eller något med djur där? ;)
#2 för det är kul i skolan utan att 9:orna är där då är det bara 8:or och då är det kul, drygt med 9:or + orkar inte vara ute i snön ännu en vecka =D
vi har snart 2 veckors prao (v. 46 - v. 47) men ska stanna i skolan .___. Vill praoa men finns inget här >.< Djuraffär skulle vara kul :D Men det ligger mil härifrån ;(

oj:) alla har olika förslag:)
#11 Granngården:) ;Ligger här nere i min by så det är inte så långt:)
#8 jag är 13
Jag ringde till et hunddagis som inte ligger så långt ifrån mej ( malmö) Deras hemisda www.lodjuret.com . Dom värkade jätte bra men dom hade tyvärr fullt hela året ut:'( De var min ända ide som jag hade.. Förra terminen proade jag hos min morster på banken. Va faktiskt roligare än jag trott men jag vill göra ngt annat denna gången=)<3

Men jag har en jättebra ide som jag ska praoa på i vår!!
på en brandstation :D haha jag har redan varit där och hälsat på alla :D då får man träna och äta och det är typ det mitt liv går ut på!! annars ska jag nog praoa hos mamma på rättsmedecin (om jag har tur får jag praoa med rättsläkarna) eller praoa på aik shopen :D
/Elvira :D