OT - Snö
Hur har ni det med snön? Ta en bild och skriv var i Sverige du bor :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag bor i Stockholm och ingen snö i sikte här inte..
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Här har det kommit massor utav snö ! jag bor i falun/dalarna ! :p
jag skickar en bild starx ! :D
Finns massvis med snö här.
Är dock hos pojkvännen just nu (ca 2 mil utanför Falun), men hemma i Smedjebacken har det också kommit snö.
Såhär ser det ut hemma hos dem när det gäller snö.
Behöver jag tala om att vår, och svärföräldrarnas hundar, är överlyckliga? 
Här är det också snö :D på vissa ställen
det är snö där jag bor men inte 4km här ifrån xD haha men det är lite mysigt. Bor i växjö.
Emma

Vi hade snö i onsdag säger alla mina kompisar men var i tyskland då >.<

Ingen snö här ( söööödra skåne ). dock snöa det i torsdags :O ! Hatar snö :''(
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Har massor med snö här :-( Bor i Dalarna / Gävleborg. Har tyvärr ingen bild.
Vi har fått ett pyttelitet lager. Typ en millimeter;) men det är snö iallafall;) Jag bor i Skellefteå(Västerbotten). Jag längtar efter snön, det ska bli så kul när McDreamy äntligen får hoppa och plumsa i den mjuka snön första gången i hans liv;) han kommer säkert att tycka att det är mycket roligt:)

Jag bor i stockholm, och ingen snö än sålänge. Men jag tycker att det kan komma 1 dm snö natten till den 1:a december. Fram tills dess kan snön hålla sej borta tycker jag! :)

ingen snö här iu västra götaland Mariestad inte…Skulle vara kul om den kom snart men det är ganska tidigt snö i år va??
Har ingen bild ännu kanm fota imorn när jag fotar Isa. Men det var 10cm snö i söndags, nu är det 5cm kanske? Iaf. bor jag i Ovanåker/Dalarna :P
Ingen snö norro m götebôrg ;D

Har fått ett tunt lager på 3 mm kanske. Men under dagen har det börjat försvinna. Bor en bra bit utanför Uppsala…
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

Jag bor i sthlm men här har det inte kommit snö!! Snart borde ju den årliga snöstormen komma och sen försvinner all snö en vecka efter! ( det gör det ttyp alltid här ju :S)
/Elvira :D
Ingen snö detta halvåret här i Göteborg. Dock kom det lite snö i Mars…
Det finns pyttelite hemma i Luleå men i Piteå där jag också bor numera finns det inget. Bara frost.