Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 378 ggr
Mymlan
0

Gallerbur, köpes

140*? (jag vet ej vad måttet brukar vara på 140 burar) men söker en eller två sådana burar till kaninerna. Även om 120*60 bur räcker gott och väl så vill jag ge dem större.

Eftersom jag bor i Stockholms Län så kan affär endast ske i Stockholms Län och Uppsala.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Tina-A
0

Hoppas du hittar någon bur du vill ha

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tina-A
0

Du kan också gå in och titta på blocket.se, tradera.com och eniro.se om du kan hitta något som passar där.

Mymlan
0

Blocket kollas, eniro, abc-annons, annonsdirekt kollas de med.. Men 140 burar verkar folk hålla hårt på.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Lotta_A
0

En sak man kan göra är ju att köpa två mindre burar och sen sätta ihop dem!

Tina-A
0

Det är ett mycket bra tips? om man har svårt att hita en bur man tycker är stor nog. 2 mindre burar kan även vara billigare än 1 stor bur.

mocchino
0

#4 Hur sätter man ihop dom då?? tips?? :)

// Nathalie

Tina-A
0

Vi hade 1 bur där man kunde plocka bort ena kortsidan och på den andra buren sågade vi bort ena kortsidan och slipade sedan där vi sågat för att det inte skulle vara vasst. Sedan satte vi burarna brevid varandra och satte ihop dom med ståltråd, men man får passa sig så "trådarna" på slutet är så små som möjligt och sitter utanpå buren så kaninerna inte kan riva sig på dom.

Det var lite svårt att bära buren eftersom gallret satt ihop, men bottnarna stod bara brevid varandra. Så man fick bära bottnarna för sig och gallret för sig. Sparar du en sida kan du sätta in den som skiljevägg om det skulle vara så att du av någon anledning behöver det någon gång

LinneaG
0

Tror jag har en kompis som säljer flera stycken. Om det är vanlig kanin bur du söker? Men plast botten och galler ovanpå?