Mat
hej alla på sajten ;) jag undrar om ni kan ge några förslag på Bra kanin mat säg alla som ni tycker är bra :) är tacksam för alla svar ;)
Rabbfor, billigt och bra, omtyckt av mina kaniner iaf. 130kr för 30kg.
En av mina kaniner äter hällre upp rabbfor pelletsen än hennes övergångs foder (som är "fet" foder blandning vilket inte är nyttigt).
Annars är väl Stampe bra, tror det är runt 150kr för 10kg? Vet inte något opm Stampe pris mässigt för jag inte köper det, nackdelen är att det smular jätte mkt.
Lottie är omtyckt och bra, lite "dyrare", finns i flera smaker.

#1 okej ;) jag använder redan Lottie ;) men en person sa till mig att det bara är ett till lägnings foder alltså att Lottie ska man bara lägga till i en annan kanin mat. tack för tipsen ;)
Carrier kanin och marsvinspellets. Drygt en hundralapp för 10 kg.
Mina kaniner (och marsvin) gillar det, jag tycker det är väldigt bra :)

Jag anväder lottie också ;) jag får 7 kg för 100 kr på frangården eller 18 kg för 235 kr ;)
// Ludde

#3 okej ;) jag har hört att Carrier är väldigt bra :D ska faktiskt testa ;) tack för tipset :D

#4 okej ;) jag brukar köpa en Lottie påse som innehåller 1,5 kg och den kostar 32 kronor på ica supermarket och 35 Kronor På granngården :D
#5 Carrier har bra tuggmotstånd och det är i större bitar så då känner kaninen sig oftast mättare.

#6 samma här ^^ bytte idag till 7 kg säck, då mina 2 kaniner äter som bjässar :P och sedan ska jag troligen skaffa en till kanin ;)
// Ludde
Ger mina Kraft Groov 125. Jättebra värden för kanin och de gillar det! 
Mina får Carrier och jag är jättenöjd med produkten! Kaninerna stressar inte i sig maten eftersom de får tugga ett bra tag på varje bit, då de är bra tuggmotstånd och alla kaninerna äter det med glädje.
Not your mom, not your milk.
Mina kaniner får Edel. Kostar väl runt 180 kr säcken som väger kring 10 kg. Jättenöjd med peletsen iaf. Ganska tjock pellets med bra tuggmotstånd. Kaninerna äter pelletsen häldre än godis och frukt.
(går även att beställa på http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/4755)

#9 okej^^ #10 okey :P #11 okej