Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 939 ggr
Em--ma
0

Vad har du.......

gjort med dina kaniner idag??

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Em--ma
0

Själv har jag provat släppa ihop Wilma med Haylie gick inge bra Haylie jagade bara Wilma och va aggresiv så tog upphenne dfäifrån. Så nu får bara Inka och Wilma va och Haylie och Hilary får vara, hoppade ett enstaka hinder i hagen ;D

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

moa88
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har inte gjort så mkt me rufus idag, han har mest ätit å vilat så jag har låtit honom vara i fred i stort sett hela dagen  ^^ men ska släppa lös honom i resten av lägenheten senare i kväll =)

se3s
0

Själv Så Kräktes jag idag :'( så jag har inte kunnat vara med min kanin idag :'(

Zvintos
0

Städat burar och fotograferat kaninerna, är vad jag roat mig med.
Samt fått en liten souvenir i min hand i form av ett bett, av lillbrorsans kanin…

[Wera]
0

Inte gjort mkt, varit hos en kompis, men asså det är dåligt väder (snöade nyss och nu regnar det lite ;S) och jag har precis borstat dom och gett dom mat och tagit in dom i burarna.

Kawaiih
0

Jag har varit i stallet idag sen när jag kom hem så fick dom gå ut och va ute ett tag tills det blev mörkt och då tog jag in dom.

Senare i kväll så ska jag gosa med dom och eventuellt klippa klorna.
Sen vet jag inte om jag ska klicker-träna. Men jag tror jag ska göra det imorgon istället när jag har varit på en klicker lektion ^^

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

MarHai
0

Pga dåligt väder så har ingen fått komma ut idag, har inte heller kunnat städa någon bur. Endast fodring och kel idag.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

[Caaassie]
0

Typ ingenting, när jag skulle ha utekaninerna i sele så började det regna så jag fick ta in dom. Annars har de bara fått mat och så.

Fast jag ska busa lite med elvira efter jag har ätit :);)

Emma-lundqv
0

Dem var bara ute en kortis innan det började regna så det har varit låg aktivitet idag. Matade och vattnade då också, men ska snart ut och mocka och ge kvällsmat (:

Metinia
0

Jag har inte gjort så mycket idag än, men lite senare tänkte jag träna lite hoppning. Jag håller på att lära Minten att hoppa så nu tränar vi lite varje dag, jag och hon. Hon fick komma ut och springa i vardagsrummet i förmiddags, det är en av hennes favoritsysselsättningar. Glad

Fnyan
0

rensat Blackies bur eftersom wawa är här på besök å hon är inte rumsren -.- de är blackie, så blackie blir lite smått surig när wawa grisar ner i helaaaa buren XD

[Kaninfluff]
0

Städat hos Pontiac och Silver, sen hoppat dom. ^^

Frida
0

Sitter och pluggar medan kaninerna skuttar runt mina ben lite då och då. Har inte haft särskillt mycket tid med dem idag (eller på sista tiden) så det är tur att vi har katten som leker och gosar med dem.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Jojsan
0

Har gjort det vanliga, ta ut dem, gett mat, tömt toaletterna, gosat. Har även tränat tricks med Channie. Sen tog jag ut Bebbe så hon fick springa lös ute på gården medan jag krattade löv…

annaforsgren
0

jag har haft tjoffsn inne och lekt lite med han^^ sen så har jag haft Xtra ute på balkongen och borstat ut hans tovor.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Kristall
0

Idag har jag fodrat alla kaninerna med pellets, hö, äppelskal och sallad, samt motionerat alla i cirka en timme i hagarna (och Curry sprang lös), samt fotograferat dem. :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

[Wera]
0

Idag har jag inte gjort något för det snöar och dom har inte fått kommit ut :( Har varit och klippt mig så jag har inte varit med dom somsagt! Men jag tror jag snart ska iväg och hämta Nalle så han får leka inne :-)

[Zoie]
0

Hoppat med Zoie, gosat och släppt ut henne i hagen :)

Jetaime
0

Jag har haft alla ute jätte länge i hagarna idag :) Sen har jag kelat massa med dom och borstat och så. Har även hoppat lite med William och emil. Sen har jag mutat alla med massa godis (a) hehe (;

aliciia
0

jag har haft inne ava & chelsea, å pontus, fixat pontus bur (ska ha honom inne :D) åså typ. borstat som :)!

Kristall
0

Jag har städat fyrafackaren, med hjälp av mamma ^^, och gett kaninerna mat, samt motionerat Curry, Tingeling och Pantouffe i hagarna. :)

ertan94
0

jag har ute kaninerna nu i hagen sen så fyller min bror år så dem ska få lite tårta(grönsaks tårta)……

Och så ska jag låta Doris få springa lös ute i skogen i eftermiddag tror jag:):)

Fnyan
0

Har sålt en av alla ungarna idag, Alphina <3

FijaahM
0

Jag har inte gjort något speciellt, maya och min katt nisse har blivit bra kompisar. Maya skuttar efter han hela tiden, vilket nisse tycker är lite jobbigt men han överlever ;) .. men han är jätte snäll med henne och jag hålller koll på dom hela tiden. Nisse gosade lite med maya också idag (:

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

JuniorCruddlis
0

Diva - Tränat hoppning samt lekt labyrint.
Daisy - Kelat, tränat hoppning och låtit henne jaga en boll.

Jojsan
0

Idag så har de fått skutta i mitt rum och även i den långa korridoren i elevhemmet. Channie blev inte livrädd när en hund kom i alla fall, Bebbe blev ganska rädd, hon sprang och gömde sig då. Sen fick även Bebbe springa ute löst i gräset en kort stund.

Kristall
0

Matat, städat burarna, rastat alla kaninerna någon timme och då gett dem en stor, fin äppelgren som jag sågade av ett gammalt äppelträd (som fallit omkull och var lockande att ta till kaninerna ;D). Tingan verkligen älskade den grenen, gnagde hela tiden på dess kvistar och bökade runt med den. =)

ssandraa
0

har inte hunnit göra så mkt idag, ska snart  ut och ge dom mat och byta vatten men jag tror inte dom får komma ut i selen i dag då jag måste plugga .. ;S

MajaaR
0

Jag har matat, gett nytt vatten och släppt ut dom i hagen. Samt att Ballerina bet mig på halsen….

Kristall
0

Matat, rastat i hagarna och gosat med dem. :-) <3

annaforsgren
0

idag har jag städat bådas burar, gett dom mat och grenar, och så har jag vart ute i skogen med Xtra lös. SÅ har tjoffsen fått vara lös med mig halva dagen i rummet ungefär:D mysmys<3

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

jaaow
0

Jag hoppade med tio av kaninerna, de som ska tävlas nästa helg. Sen har jag bara fixat med selar och koppel, blir en del när man har 16 stycken ute på samma dag och rör ihop allting.

Sen har jag väl bara fodrat och allt vad det nu innebär. =)

Sashhi
0

Har städat Irmas bur, haft kaninerna i hagar medans de åt sin mat och Hiroshi sprang lös på tomten ett tag.

Not your mom, not your milk.