Alla kaninerna säljes
El priset har stigit nästan dubbelt så mycket från förra året och jag har inte längre råd att ha uppvärmt åt mina teddysar. Känns allt för jobbigt att behöva bära ut en massa varmvatten för att tina skålar med fruset vatten. Därför har jag nu tagit beslutet att sälja allihopa.
Det rör sig om teddydvärgvädurar, honor med kullar, blåögda, wienertecknade och havanna färgade vuxna och ungkaniner, en kastrerad hane mm. Så gott som alla är mycket hanterade och snälla att pyssla med.
Mejla för en tillsalu lista: granmorskaningard@hotmail.com
Vad synd att du moste sälja allihopa :'/…
iaf så kan jag eventuelt vara intresserad av den kastrerade hanen ! som då går och sätta ihop med min hona på ca ett halvår, så hon får en ny kompis efter att hennes förra burkompis försvann ! jag bor i falun/dalarna. skulle du kunna lägga in en bild på kastrerade hanen ? (:

Så himla tråkigt Maja :(
#2, åh, gud vilken läckerbit ! riktigt vacker, blir hur kär som hälst, gud så jag har letat ! hur gammal är han ? (:

#3 Ja usch:( Har gråtit hela förmiddagen..
#4 Han är riktigt go:) Få se.. han är väl ungefär 1,5 år. Född i april 2007. Ganska liten till storleken, men är just nu ganska tjock :P Jag har få honom till Borlänge om det blir något närmre för din del:)
#5, okej. nice ! jo det är ju bara ca en kvarts bilfärd till borlänge här ifrån ! men jag måste prata med mamma, men hon kommer att tillåta mig att få köpa honom ! :D

#6 :D
#7, är han van med att gå i sele och klippa klor ?(: annars är det ju lätt att vänja, men det är bra att veta ! (:
Säljer du ALLa dina kaniner?
Så himlans synd Maja! Om jag kunde skulle jag kunna ta en kanin samtidigt som Isa hämtas hos dig men jag får inte av mamma eller pappa nu :( Aja iaf. lycka till att hitta hem åt dom. Alla är himlans fina!
Älva och Joy är riktigt fina! :P

#8 Jag tror det. Han har inte bott hos mig hela tiden;) Klippa klorna är inga problem!
#9 Ja, så gott som.
#10 Ja, de hade ju varit smidigt att bara skicka med en till;) Men så är det. Jag kanske kan smyga med en?hihi
Gud vad synd Maja :'/
Joy är riktigt fin :D Men måste få såld på Cindy innan jag får ta in några mer kaniner >.<
#8, bra ! har pratat med min mamma nu ! :D
ginny och joy är väll inte till salu??
är charlotte kvar???

#13 Skicka ett mejl till mig (granmorskaningard@hotmail.com) så snackar vi vidare där:)
#14 Ev, så sparar jag Ginny. Joy är till salu.
#16, jaapp ! jag har addat dig på msn .om det var okej !? :D

Putt
putteliputtputt ! :D

Dem är så söta!
Har du några bilder på Alfons som du skulle kunna skicka till mej på msn eller via mejl ? skulle vara super schysst ! :D
Teddysar är så söta och en kanin jag alltid velat ha. Man blir så sugen på att ha en Teddy boende ute där Diva tidigare stod. =/

#24 Jag har jätte många bilder på honom som 4 veckor ;) Skickar till dig på msn!
#25 Ja dem är helt underbara! Hör av dig om du vill kika på tillsalu kaninerna.
#26 Kika kan man alltid men jag har tyvärr ingen bur tillgänglig såvida den inte vill dela bur med Daisy =D sen vet jag inte ifall karln tillåter fler kaniner. Vad har du för ungefärligt pris på en vuxen hona?
Oj, så trist.
Hoppas att du hittar fina hem till dem!

#27 Priset är väldigt individuellt,. men ligger mellan 200-800 kr
#28 Tack, de hoppas jag också ;)

putt