Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1119 ggr
Ellen95
0

OT- ödla i skon

Hej hej!

Hade bara tänkt berätta en sak som hände mej idag. Jag stog i stallet för att fylla vatten till hönsen. Sen kännde jag att jag hade nåt i skon( jag hade foppa skor på mej) så jag tog av mej skon och då såg jag att det var en ÖDLA i skon. Jag tappade min sko sen så smet den ut ur min sko och började ringla över stallgången.

Var verkligen inte roligt att ha en ödla i skon.

Är det nån mer än jag som har varit med om att få något i skon?

ville bara skriva av mej

pottsorken83
0

Hehe , vad tufft! :P Men fattar det måste varit läbbit! Men lite små tufft ändå att den vågade sej in i din sko :)

[chriistina]
0

Jag hade fått panik om jag upptäkt en ödla i min sko xD

[Niike]
0

Min mormor kände att något var i hennes stövel när hon skulle sätta ner foten, när hon vände den upp och ner trillade det ut en liten mus :P

MarHai
0

hahahaha!

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Clariiz
0

Haha :P
Läskigt!

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Wera]
0

Har bara haft en geting i stöveln förut, som stack mig >.< Men det finns många ödlor hos oss, har haft en under min gammla data skärm ;O

botakt
0

har haft en geting i skon. I sommras när jag var i stallet så kände jag  nåt kletigt i skon så jag kollade då låg det en mosad snigel i där >.<

tantnett
0

Näää!!! Skall nu också ödlorna börja använda dessa vidriga foppatofflor??Förvånad

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Jojsan
0

Haha ^^ Men ödlor är ju gulliga ^^ Fast inte särskilt trevligt att ha i skon såklart ;)

Taci
0

Haha, oj :P Hoppas inte stackars ödlan skadade sig (;

emms
0

#8  hahahaha tycker också att de är fula som stryk (A)

Emma

Sashhi
0

Jag hade en groda i skon en gång. Fy vad äckligt! Den slingrade sig upp ur gummistäveln och jag fick panik oxh kastade av mig skon. (A)

Not your mom, not your milk.