Nu har Isa kommit :D
Hämtat Sonadill´s In secret nu :D För er som inte vet är hon en teddyvädurs hona, född 080808, hon är kanelbrun.
Nu sitter hon antagligen i buren och äter (: Hon lämnades 07.30 hos min kompis och sedan efter skolan hämtade jag hon.
Hon hade jätte många tovor (aldrig sett så många tovor) över alla ben, rumpan, och magen inprincip över allt! Hon är en aning skygg men det ska nog ändras på :P Satt och klippte, borstade och ordna pälsen i över en timma! Råkade till och med klippa två henne i skinnet lite två gånger på frambenen :/ :( Men det blöder iaf. inte. Det läker nog snart <3
Lilla gumman är 3 månader och jätte liten! Bilder kommer nog imorgon när jag fotar. Har inte fotat på henne idag efter som jag haft fullt upp med att borsta henne hihi ^^, Lägger upp en gammal bild som är fotad av Harrieth.

Fan va söööt hon e!!!!!!!!!!!!!! men varfer hade hon så många tovor då?
#1 Troligen fick hon det under hela resan hit, hennes resa var lång = Luleå - Gagnef, stanna där i ett par dagar - Rättvik, stanna där ett par dagar - Min kompis en dag - Min kompis ett par timmar - Sen hem :)
Hon stanna hos mig i några timmar ;D <333
// Michis

jaha ja:):)
Hone iallafall ASSSSSSSSSSSÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTT
Oj vilken jobbig resa. Söt är hon iaf!
#5 Japp, så hon är nog lite trött.
Isa är nog lite efter i utvecklingen tycker hon ser ut att vara 5-6 veckor även om hon är hela tre månader <3 hehe O.o
guuuud, vad söt ! :D vad är det för färg ? :D
#7 Det står - Kanel :P
Kanelbrun? Det heter bara Kanel ;)
Jag var nära på att tinga henne förut, men avstod :) Söt är hon!
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
# 8 , oj ledsen ! jag missade det !
#9 Jo jag vet men skrev kanelbrun för det står det i H-beviset hehe (: men kan ändra det :D Vrf avstod du då? :P
#12 Jättesöt!