Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 649 ggr
Twinklys
0

Stulna bilder!

Kikar runt på stallet.se och ser en himla massa bilder som är tagna av er andra kaninuppfödare och jag vet att de flesta inte är ni som lagt upp dem på den hemsidan!

Vad tycker ni om detta? Jag vet att jag skulle bli himla sur om jag hittat någon av mina bilder där, utan att de som lagt upp dem bett om tillåtelse!

MarHai
0

Vi har haft oändligt många trådar om detta ämne.
Jag har hittat många av mina bilder där, men nu har jag inte varit inne på S.s på ett tag, har inte orkat anmäla.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

flisan93
0

Det är många som blir upprörda över det här. Det är sjukt att det finns sådana som bara stjäl och förstör saker. Det är så synd:(

Det finns redan fyra(om jag inte har fel) sånna här trådar..

Metinia
0

Jag tycker att det är hemskt. Att dessa småungar på s.s inte kan förstå att det är mot lagen, att det är ett brott, att ta någon annans bilder. Att de inte förstår att man inte får ta bilder från Google eller från andra användare heller för den delen.

#2: Jag tror att det finns 5 sådana trådar faktiskt redan ;P

[Wera]
0

#3 Precis, det är ett brott och så finns det så många som säger "jag har aldrig gjort något brott" och så säger de att det är hemsk att göra något brott (skäla t.ex) när de själva gör brott på internet >.< :S

Kiwanu
0

ja ush! det är så himla synd att man inte kan få ha sina bilder för sig själv, och det allra värsta det är när dem skriver att det är en EGENFOTAD bild ! ;@

Twinklys
0

Någon stal en bild från min granne på deras kanin, skrev att det var hennes kanin och t.o.m skrivit copyright på den!!! Riktigt sur bli man! Deras kanin dog dessutom för bara en vecka sedan och det lät jag även denna tjej få veta Skrikandes

Lexaankaniis
0

Har faktiskt blivit anmäld för en sak jag inte gjorde där så typ blev jag sparrad av s.s på mitt kända stall Uniq , så jag fick göra ett annat så blev det snott….? , du har rätt har hittat en av Travmolns ''kända kaniner'' den var fotad av mig….*? blev riktigt sur..

[Kaninfluff]
0

Jag blir så ARG!!! Skrikandes Pallar inte att vara inne där längre, allt handlar typ bara om att bli känd…

[Wera]
0

#7 Är det inte "emmms" (elr nå) som har stallet Uniq nu? :P Hon har väl alltid haft det?

Metinia
0

#8: Jag håller med, jag pallar inte heller att avra inne där längre. Det handlar bara om att var känd och tjäna massor av pengar på att sälja massa djur, vara gm och göra designer och stallplaner och allt vad det heter hela tiden!

Jag har slutat att lägga upp nya bilder där för längesedan, har kvar mitt stall bara för att vara inne och kolla läget ibland…

Jordgubbsgodis
0

Orkar inte stallet längre det suger!