Ångrat?
Ni som har sålt en eller flera kaniner, har ni någon gång ångrat vem ni sålt den/dom till? Att det inte känns rätt, så ni helst skulle vilja ta tillbaka kaninen och ge den ett bättre hem?
Jag ångrade att jag sålde min första kanin Sotis. Min mamma sålde honom för att jag var okunnig. Fast å andra sidan fick han det bättre dit han flyttade. Attans att jag inte lärde mig mer om kaniner innan..
Nja.. än så läge tycker jag att jag har haft väldigt tur var mina kaniner har kommit, men det har vatt nära att dom har flytta till männsikor som har verkat vara jätte trevliga och kunniga som det har vistat sig att dom inte alls är det..
Men jag är väldigt noga när jag säljer mina små bebisar (även dom vuxna) och försöker hitta bästa möjliga hem till dom, men ibland kan man göra lite missbebömingar..
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Ja…
men jag har kommit överens med ägaren att om han nångång ska säljas så får jag köpa tillbaka honom.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Jag ångrar verkligen att jag lånade ut en hane till Avel.. Inte visste jag att ungarna också skulle användas i Avel, vilket leder till att denna linje blir långt ifrån renavlad -> åtminstone en del av kaninerna i linjen bär på färger som verkligen inte passar ihop (föräldradjuren var bägge av färger som absolut inte passar ihop). Detta gnager mig i bakhuvudet, hur sjutton kunde jag låna ut hanen?!
Ångrar också att jag sålt en kanin, men vet iallafall att den har det toppen i sitt nya hem :-)

jag har faktiskt aldrig sålt något djur :) bara köpt
jag har inte sålt något djur direkt, men jag ska sälja om några månader ! jag kommer att vara jätte nogran med hemmet, jag kommer säga NEJ till ett hem som jag inte tror blir bra.