Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 583 ggr
teddykaniner
0

PROBLEM.

Det är så,att min teddydvv hona Charmelita är så tam,så att när jag öppnar buren är hon direkt i min famn,och hon äter inget om jag inte håller i moroten/ knäckebrödet/äppelbiten mm asså när jag matar henne från handen,äter hon från biten som en gris,   men när jag sätter ner matbiten i buren så springer hon bort och inte äter av den,vad kan det bero på? :P

min lilla fröken Fia lotta <3

Med vänlig hälsning,
Jenny

[Wera]
0

Vill behandlas som ne prinsessa och matas :) hihi <3 Nej jag ve inte ;);) Bara är så kanske? Men hon äter väl typ pellets fårn matskålen elr? Du kanske måste hålla i varje pellets bit XD? :O

emms
0

Sån är Muffin med. Han äter inget när man lägger in de i buren först men sen efter ett tag så börjar han smaska lite ;) med nya saker måste jag hålla i biten innan han ska smaka en tugga ;)

Emma

teddykaniner
0

#2: Känner igen det XD. Hon får inte så mycket pellets,alltså inte varje dag. Efter en stund kanske hon börjar tugga någon bit rl så, men tittat på mej hela tiden då,och vill upp i famnen eller matas,:P

Med vänlig hälsning,
Jenny

Siggen
0

Hihi, jag tyckte det lät jättegulligt :-) Hon är väl helt enkelt väldigt fäst vid dig eller så är hon bara så :D

Mvh Sigrid

pandabjorn
0

Äter hon inte när du går där i från då?

teddykaniner
0

#5;Nja,efter ca en timme börjar hon surt tugga i sej..>.< mitt lilla missfoster <3

Med vänlig hälsning,
Jenny

annaforsgren
0

vad gulligt:) hihi, fast även lite jobbigt. du kan hålla i moroten lågt ner på marken, och när hon inte märker aå kan du ta bort dig hand, så kanske hon tror att du fortfarande håller i moroten?

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

[Niike]
0

Bortskämd ;)
Lägg ner maten på marken och gå därifrån, till slut måste hon ju äta.