Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 762 ggr
ToyaPa
0

Utebur!

Jag bor iofs i Holland, men tankte att jag kanske far vara med har anda. =) Har lyckats overtyga min sambo om att en kanin ar en jattebra idé, sa nu letar jag for fullt efter en bur!

Jag vill ha en dvargvadur (hade det nar jag var liten), har hittat nagra otroligt sota "teddysar" har i narheten. Samma tjej har ocksa nagra fina teddy dvargar (alltsa inte vadur) som jag skulle iaf vilja titta pa. I vilket fall sa blir det en liten kanin.

Har hittat denna bur, som ar 116x63x92cm. Den har en utdragbar lada i konstmaterial som inte ska bli sa kall som lador i zink tex. Taket oppnas som ni ser. Den ar betsad, men de rekommenderar att man gor om det da och da. Vad tror ni? Priset for en omonterad men fardigborrad bur ar 67,50 Euro, sa grovt raknat blir det 675 kr + frakt (120 kr). Verkar det vettigt? De inneburar jag har kollat pa kostar mer an sa.

Kanin kommer fa skutta omkring inomhus nar vi ar hemma (vilket just nu ar hela dagarna for min del) och aven pa balkongen som ar ganska stor.

[Niike]
0

Klart du får vara här även om du bor i Holland! Det är bara kul =)

Buren ser jättefin ut!

Kiwanu
0

en sån bur har jag ! den fungerar riktigt bra! för när man ska städa så kan man dra ut hela lådan, (förutom i sovhuset) och spola den och skrubba! :D

aliciia
0

Jättefin bur :D om kaninen får skutta mkt är det ju ännu bättre, å den är ju ganska stor :)!