Kisspotta
Varför kissar min lille hane på mig hela tiden. Han vill inte göra sina behov i sin bur utan endast när han är utomhus och när han är hos mig.
Och det är ju inte lite han kissar så som revirmärkning och han är inte heller rädd. Han har även börjat naffsa i mins kläder som på armarna och så. Förstår inte varför han har börjat bete sig såhär. Har endast haft honom 2 veckor och det är först denna helgen han börjat såhär.
Hm. Jag vet inte heller varför han gör sådär. Låter konstigt. Min kanin har aldrig kissat på mig. Bitit mig lite har han ju gjort nån gång sådär..
Någon annan som vet varför kaninen håller på och kissar ner sin matte?

Hur gammal är han?

du kasnke borde kastrera honom. den blir kanske lite "lugnare"då. elr ja vet.
Han är precis under ett år. Har funderat på det här med kastrering men hur mycket tar vetrenärerna för en kastrering?
Hanar brukar ju vilja pinka in sitt revir, men detta brukar man ofta slippa efter kastrering. Tror det är lika olika beroende på vart du går, har ingen direkt koll även fast vi nyligen kastrerade våran hane (pinsamt). Skulle gissa på 300-400, kanske billigare? Säkert någon som vet
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ställte där jag bor kostar 690! rätt dyrt tycker jag. jag bor i värnamo

Min kanin har kissat på mig en gång, det var när min hund kom fram för att hälsa på honom när han satt i mitt knä. Ingen aning om varför han gjorde så men jag tror att det kan ha med revir att göra. Nafsar gör han också en hel del, när han vill ner från famnen t.ex.,