Ni som tränar hoppning...
Ja ni som tränar kaninhoppning…hur många hinder har ni hemma och tränar med?
Tänkte börja bygga lite egna hinder nu :)

jag har ungefär 7 olika hinder som vi själva har byggt :) Vi hoppar lite olika ibland är det bara ett hinder ibland 3, ibland 5 osv. det är lite olika från gång till gång :)
Jag har fyra stycken hinder för tillfället :)

#1 Ok :P Jag hade nog tänkt bygga så jag har till en hel bana iaf…sen kanske bygga på med mer hinder med tiden :)

#3 Okej :) Det är kul att bygga hinder tycker jag :)
vet inte riktigt såhär på direkten men jag tror att jag har fått det till 14 st ^^ över 10 är det iallafall! =)

#2 Ok :) Förstår kaninerna att dom ska hoppa fler hinder på tävling om man "bara" har 4 stycken hinder hemma?
#4 Jag har aldrig gjort det förut, men hittade en bra sida med beskrivningar. Så det ska bli roligt :D Ungefär hur mycket kostar det att bygga ett hinder?

#5 Oj vad många du har :P har du byggt själv eller köpt?
#6: ja en av mina kaniner (har inte vävlat med den andra) förstod att han skulle hoppa mer än de 4 hindrena jag hade när jag började med Kaninhoppning =)

Jag har runt 15 hinder tror jag :P men brukar kombinera olika hinder ganske mycket, så brukar ha en bana på 7-9 hinder.
Jag har 2 från libra, och resten har jag byggt själv.
Har även 1 "bricka" som jag har som vattengrav :P hehe

#6 Jag vet inte riktigt. Jag har använt min av material som har blivit över, så jag vet inte riktigt :)
Jag har bara 6 st hinder. Men ska bygga mera :)

#9 Hihi…en bricka…vad smart, det ska jag oxå köpa ;P
Jag har 5 hinder + 1 start hinder och 1 mål hinder. Alla har jag byggt själv. Men jag behöver fler för att få till en hel bana..
Brukar ha 4-5 hinder + ett längd och ett litet mål hinder ^^

Har ca 8st som jag brukar använda.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Jag har nog 20 stycken som jag kan använda men sen använder jag inte alla, inkl att jag skaffar nya hela tiden.

Alla mina står hos Romana (viljans) här på kif, men jag har runt 8 stycken som jag byggt själv.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
jag har 6 stycken som vi har byggt själv, bara helt vanliga hinder ;P
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
jag har byggt alla hinder själv, men många är väl inte så jätteproffsiga.. några har jag fått också!! =) jag brukar hoppa med ca 5 hinder åt gången, då blir dom inte så jättetrötta på långa banor!
Kaninhoppning borde va med i OS!!! Håller nån med?
jag har 2 ½st ;D + vattengrav ^^
den halva är en halv 2;a , men den har blivit lite misslyckad
ska beställa mass ahinder från bräcks :D
Jag har 10 hinder (om man inte räknar med start, mål och vattengraven), har nyss renoverat alla hinder/byggt några nya och kastat några gamla. Hade tänkt att bygga en mur också :)

Har 3 hinder från Bäcks, 2 köpta från en uppfödare och 3 som jag har byggt själv.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#23: Har du köpt hindrena från uppfödaren av lina? =)
jag har 8 hinder samma som tvälingsbonorna ibland 9 hinder men jag ta 5 hinder me ta även start & mål ibland me .Jag har köpt mina från bäckshinder dom andra har jag köpt av en som av ned sina hinder dom hinderna kommer från libra arica
7 hinder har jag, inklusive en "vattengrav" som på riktigt ät en hamsterburunderdel, jättefiffigt tkr jag
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

jag har6 hinder. Men en av mammas kompisar ska bygga hinder till mej snart. =)
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Jag har också underdel till hamsterbur som vattengrav, fungeraar perra
Jag har sammanlagt ca 15 hinder.
Not your mom, not your milk.