Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 525 ggr
galaxens
0

Kanin Sökes!

Söker eventuellt en hopp och framtida avels hane:

min önskelista:
-modell större, gärna 3 kg -högrest, lätt o smidig kroppstyp (snygg hoppkropp helt enkelt) -Inte släkt med Kasper eller Skåningen -en social kanin - Inga defekter - Ålder spelar ingen större roll, men inte för gammal.

Har även lite funderingar på att framöver skaffa en till avels och hopp hona:

min önskelista:
-modell större, gärna 3 kg -högrest, lätt o smidig kroppstyp (snygg hoppkropp helt enkelt) -Inte släkt med Kasper, Skåningen, Molgan ochTony -en social kanin - Inga defekter - Ålder spelar ingen större roll, men inte för gammal.

Jag letar självklart efter en kanin med hoppotential men framför allt en kanin med rätt psyke. Färg spelar ingen större roll, men gärna blå, madagaskar, japantecknat eller madagaskar eller blå brokad.

mail eller msn ger snabbast svar
cassandra.bergqvist@tele2.se
casselandra@live.se

Hoppas på respons!

Kram
Cassandra B,
www.freewebs.com/galaxens-kaniner/
www.freewebs.com/galaxens/
(Jag finns i Skåne, så det är bra om kaninen finns i södra Sverige alt. stockholm)

Sashhi
0

Synd att de ska vara så stora, annars skulle jag haft kanske det du söker, en kull obesläktad med alla kända hoppled och harkroppade kommer de nog att bli (planerad 2009). Jaja, men lycka till med letandet ! Mina blir väl runt 1,5-2 kg.

Not your mom, not your milk.

galaxens
0

#1 jo jag söker lite större kaniner, men lycka till! :)

Veero
0

Har en hoppkanin, en hona då som inte ska ha några kullar mera. Men om det går bra att hon inte kan vara i Avel så kan jag berätta mera om henne :-)

galaxens
0

#3 söker tyvärr en hona som ska användas i Avel framöver,

Jetaime
0

Du kan ju kika lite på kanin-net, där brukar finnas rätt mycket annonsen om folk som säljer och så :) bara ett tips?..

galaxens
0

#5 tack, det ska jag göra :)

galaxens
0

pött ;)