Kanin iFokus

Kanin

Etikettkullplanering
Läst 393 ggr
PaaatyPalm
0

Kullplanering 2009 (hoppare)

Hejsan. Skulle bara börja med att göra litte "reklam" för mina kommande kullar under 2009.

Kull 1 Feb, vädurskorsning: Min första kull under 2009 blir mellan Galaxen's Lucky Lingon Berry & Silvergläntan's Baby Love. De kommer bli besläcktade med Skåningen, kasper mm. Dessa två är helt exakta. Bebis är msv klassad innom skh. Lingon har bara tävlat 1 gång, där fick hon 2 fel, ett pog av mej tuvärr. Annars hade hon antagligen fått en pinne. Detta kommer bli en as bra hoppkull me snabb fart och luftiga språng. Det kommer bli både brokade och inte brokade i färgerna: Madagaskar, japan och kanske viltgul ? De kommer även vara vädurskorsningar och kommer ligga på runt 2 kg ?

Kull 2 Apr, Har korsning: Denna kullen kommer vara mellan Kyrkeliden's Smooth Criminal och en ännu inte bestämd hane. De kommer däremot vara besläcktade med skåningen om många fler. Jag kan ju inte säga så mycket än iomed att jag inte bestämt vilken hane jag vill andvända än. Men har många fina exemplar att välja mellan Men kullen kommer iallfall ägas rum runt apr hoppas jag. Bella är än inte tävlad, är endast 3 månader och en helt underbar tös <3. Dör bella, dör jag! Förväntade färger kan jag nu endast säga i Bellas vägar. Och det blir viltröd & viltblå. AS snyggt.

Om du är intreserad utav någon av kullarna ber jag dej att mejla ( Paaatypalm@hotmail.com ) eller PM;a mej . Tror värkligen mycket på dessa kullar, både i tempramentet och innom hoppningen. Priset kommer vara 300kr/ per unge ur kullarna, om inget annat anges längre fram. Det fins mer om kullarna att läsa på min hemsida. www.freewebs.com/windsorshk

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

PaaatyPalm
0

pött

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Sashhi
0

Åh, det skulle bli så snyggt med Bella+Spöke. Oskyldig

Not your mom, not your milk.

PaaatyPalm