Välkommen hem Trolle!
Ville bara berätta att Trolle som är tvillingbror till våran Texas har bott hos oss i några veckor nu och han är helt underbar!
Han är en fransk vädur, chinchilla född 080601.
Även Trolle är frigående innekanin, han har fått sovrummet som sitt. Där har han sin bas med hö, mat och toalåda.
Precis som bror sin rumsren direkt, jättesnäll och social av sig.
Åh gud vilken liten björn :D Så jäkla härlig!
aw ! Söt som tusan ! Stor han är! Super gullig, och sött namn ! (:
Tack! Han är en stor mysig gosebjörn och större lär han bli…

Vad fin han är!
va söt å stor han är. jättefin! :)

vilka små gosepluttar<3 man vill bara krama dom:D
Någon gång ska jag absolut skaffa en!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Hur bor Texas nu då ? Eftersom hans brorsa springer lös ?
Not your mom, not your milk.
#11 Som jag skrev i början: Även Trolle är frigående innekanin, han har fått sovrummet som sitt. Där har han sin bas med hö, mat och toalåda.
Vågar inte låta dom träffas eftersom de är okastrerade hanar båda två. Eventuellt att vi testar att få dom att bonda när de är kastrerade…
Vi har ofta öppet ut till uteplasen och där är han mycket också. Trolle var ju utekanin tidigare och har mycket tjockare päls än Texas som bott inne sedan han var bebis. Tror nästan han är mer ute än inne när det är bra väder.
Oj vilken snygging! Riktigt fin :)
Underbart söt men tvillingar kan inte kaniner vara, bror däremot ;)
Så snygg han är!! :D

Han ser underbart fin ut.
La du ner garderobsprojektet? Kanon ju om han kan bo i sovrummet. Sover han i sängen hos er?
Trolle var gulligt namn.
Marsvin 4-ever
.
#15 Så tråkigt med dina besserwisserfasoner. Kullsyskon lika med tvillingar.
#18 Besserwissefasoner? vilket påhopp det där var nu då. Du kanske inte såg smilin jag lade till och kommentaren om att kaninen var underbart söt. Jag vet att dem är kullsyskon men tyckte det lät sött med "tvillingar". Tack för att du kallar mig besserwisse för att jag gav en komplimang =/ och vad exakt mer har jag gjort som får mig att bli besserwisse?!
#18 Vad menas med besserwisser?
#20 En som alltid märker ord och tror att den är bäst och äger hela världen.
(ursäckta om inlägget i #19 ser argsint ut men blir rätt irriterad över att folk klagar på att man har god kunskap om kaniner eller missuppfattar inlägg. ;) )
Glömde skriva. Ska inte förstöra tråden för dig med mina kommentarer om din söta kanin. Ville bara ge en kommentar om att kaninen var så söt liksom Texas men det accepterades tydligen inte =) och tolkades fel. Lägger ingen energi på det längre.
God bless och tack för mig =).
Oj vilken bjässe! Riktigt go ser han ut att vara! Snygg =)