Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 787 ggr
Michiis
0

Dvv hona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

_Dvärgvädurs hona viltgrå ca7månader snart..
_Vill bara påminna att Zhakita är fortfarande tillsalu och söker hem :)
Skall ev. fixa öronmärkning , och om hon inte blir köpt innan november utställningen i Bergvik (Gävleborg) så kanske hon skall ställas ut där. Det kommer då gå att köpa henne där.
Zhakita är väldigt busig och gillar uppmärksamhet.
Hon skulle passa väldigt bra till utställning (har hoppat lite med henne, och hon är väldigt duktig, och hon har talang och tycker det är kul:D) Hon är min egenuppfödda unge och är van att klippa klorna, ha rutiner (måltider), bli kelen och röra på sig mycket , då hon älskar att springa :D <3
Hon har varit tillsalu längre för 300kr men då jag inte lyckast få sålt henne så har jag sänkt till 250kr.
Hon är inte rädd av sig för bilar eller ljud då hon bor nära väg. Och hon har aldrig varit sprallig att hålla.
Hon finns i dalarna, och det finns ev transport till stockholm! och så Bollnäs, Mora, Rättvik, Gävle, Söderhamn , Transport brukar ordna sig alltid! ;D
Just ja, hennes fullständiga namn är: Cloettas Zhakita !
Hon har viltgul, madagaskar läääängre bak i släkten.. Annars är hon helt VILTGRÅ i sig.. Hehe ;D
Vill ni veta mer om henne får ni gärna kolla lite på min hemsida: http://cloettaskaniner.webs.com

Vet ni folk som söker kanin får ni gärna tipsa om henne (:

// Michis

Michiis
0

BILDER PÅ HENNE KOMMER HÄR ;)

// Michis

Michiis
0

**Lite mer bilder kommer här ;) **

// Michis

Michiis
0

Putt (:

// Michis

Michiis
0

Hittade en bild på när hon hoppar ;D Inte den bästa men det syns iaf att hon kan :)

// Michis

Michiis
0

Putt ;D <3

// Michis

Michiis
0

HAR FIXAT TRANSPORT TILL STOCKHOLM NU UNDER LOVET :D

// Michis