Transportbur köpes snarast!
Söker en transportbur i Lund eller som kan tas till Lund. Senast tisdag behöver pixelmollan ha buren (antar jag :P) då lilla Thea som ska flytta till mig behöver något att åka i :)
Max 200 kr, jag kan lika gärna lägga pengarna på en ny annars liksom :P
Hur som helst, har du transportbur till salu i Lund, pm:a eller maila gul_zebra@hotmail.com så fort som möjligt!
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Finns väll nya transportburar under 200 :- , som funkar bra, hittade min på djurmagazinet och i det läget vare billigare och köpa en ny.;p :)
Inte nödvändigtvis… En ny skulle visst gå på 300 där hon jobbar.
ÖB ska kollas iaf, vet att de är billiga här uppe så det är bara att hålla tummarna för att det finns kvar där nere i Skåneland. Men hittas ingen billigare så söker jag ändå en transportbur så min plånbok slipper skrika av smärta när den får punga ut 300 spänn för en plastbit, liksom :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
okej, på djurmagazinet där jag köpte min kostade den 159:- ny..
Man kan hitta rätt billiga här också om man letar på rätt ställen. En ny fin bur kan du hitta utan större problem för 200kr. Men kan ju förstå om Malin inte vill åka runt och leta, kostar ju endel då ^^
Jo, precis ! :)
Coop säljer helt okej transportburar för 130kr
#4; Därför använder man sig av internet ;D
Det brukar jag alltid göra :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#7: Word ^^
Synd att man inte kan skicka bur över nätet bara. Jag har tänkt flera gånger nu att här finns ju bra burar till bra priser, jag kan ju åka och köpa en! Men så kommer jag på att det inte gör nån nytta om jag går och köper en bur när jag sitter ända uppe i Dalarna med den. Inte lär jag mig heller utan sådär har jag tänkt flera gånger nu x'D