Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 322 ggr
gulzebra
0

Propp till vägguttag?

Får snart hem kanin nu om inget skiter sig :D Men så dök en fundering upp - vägguttag. Jag tror jag har sånadär säkra men jag är inte säker på det och vill inte ta onödiga risker, att tjoffa dit ett par proppar är ju inte jordens undergång precis.

Jag kikade lite på Julas hemsida men hittar bara platta som får demonteras med stickkontakt (vad nu det betyder?)… Men jag tror bestämt att jag sett utstickande förut, som man kan få ur snabbt och enkelt. Är det nån som vet vad jag menar och vet var jag kan hitta såna? Skulle vara sjukt mycket bättre med såna då jag behöver använda uttaget som ska proppas igen när jag dammsuger, och det blir så omständigt att montera bort de hela tiden :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Frida
0

Jag använder IKEAs barnsäkringar här hemma. Visst måste man ha en annan speciell "propp" för att ta ut den som sitter i vägguttaget, men det är inte särskillt omständigt om man har den liggandes framme på samma ställe hela tiden så man vet vart man har den (lättillgänglig i en bokhylla eller så).
Sen vet jag inte om sådana proppar du pratar om finns längre (jag har nog aldrig sett sådana). Meningen är ju att de ska vara barnsäkra och om en vuxen kan ta ut den utan hjälp så kan säkerligen ett barn också göra det.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft