Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 459 ggr
ladysurprise
0

R.I.P Blixten Mcqueen och Alfons

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blixten och Alfons är avlidna på grund av att dom fåt i sig olja.. Blixten fick olja över sig på nåt vis och så har han fåt i sig de när han tvättat sig o sen har väll Anfons hjälpt till o tvätta.. Blixten hade funlt med olja på sig o inte än droppe på Alfons.. Alfons var en redig fegis så tror inte han lämnat buren  alls fasten buren var öppen.. man kunde lämna den öppen o han hoppade aldrig ut.. man kunde va bort låna stunder.. Alfons var inte köns mogen så de var därför han var med Blixten..

Till mine av Blixten Mcqueen och Alfons

ladysurprise
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alfons

ladysurprise
0

Jag var i skolan.. har mian kaniner hos en kompis till mig o min kille.. han kom in i garachet o såg att blixten var ute o dunkel ligandes på golvet och alfons sat o åt i buren.. Han tog alfons o ringde min kille som ringde till mig.. Min kille berätade att kmpisen höl på att tvätta blixten åt mig för att han inte skulle få i sig mer olja som han troligt vis fåt i sig.. Efter som att deras rediga bur hade ett hål i nätet så var dom i en till fälig bur så dom var kvar i den dom var i.. Har sutit o granskat mina kaniner i timar en gån för att se hur dom beter sig mot varan o har aldrig set blixten o Alfons tvätta varan o efter som han hjälpt mig tvätta så trode jag inte de var någon fara.. De var inte mycke olja kvar i pälsen när jag kom men de var lite..