ÅÅÅÅ NEJ
Jag har nog värdens otur.. Min kompis jag har kaninerna hos ringde nu o beräta att blixten hade rymt (han är mycke rast lös o hittar på hys i mellan åt dåk så är de bara visa perioder).. han hade lyckats öppna galer buren o hoppade runt i garachet o undersökt en dunk med olja så han har badat i olja.. han tvättade av ahn så gott de gick.. jag får oka ditt med champo eller nog o gnuga.. Allt sånt står på hylor just i fal dom skulle ryma men han varkar va en kläter kanin.
varför har jag sån otur med djur? Doris har inte komit hem än o blixten badar o olja 4 kaniner har döt *suck* ='(

Vad jobbigt :/
När jag var på semester förra året så rymde en av mina kaniner och blev helt oljig. Tvättade med husdjurs shampoo och det tog säkert en timme att få bort det..
Se till att torka honom ordentligt efteråt bara! =)
the vanity, it becomes insanity
Får gnuga o gnuga.. Hoppas bara han inte slikar i sig för mycke nu..
Vad jobbigt.. Hoppas ni får bort oljan från pälsen..
Smörj in han i smör, skölj av och använd sedan schampoo. Smör är fett och fett löser fett.
#4 tack de var de var en bar ide =)
Diskmedel lär ju funka annars, det används ju iaf på fåglar som blivit oljiga :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Blixten är avliden.. Har sutit med han i knät i flera timar men bestämde mig för att cyckla hem till slut.. Så j*v*a lesen nu .. Hn han nog få i sig för mycke olja.. Ändå så hjälpte mig min komis att tvetta han för att risken skulle minska så jag kunfde göra mer grundligt när jag kom hem. Jag kanske inte ska ha kaniner alls.
#7 Stackarn. Beklagar. Att inte din kompis gjorde rent han snabbt som attan när han hitta honom för att förhindra att han skulle få i sig mycket olja.
#8 han kanske hade fåt i sig för mycke redan när han hittade honom de vet man ju inte