Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 4556 ggr
ParaKiss
0

OT: mina blodiga ögon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varnar för känsliga tittare…

Mina "snygga" ögon. Blod röda. Mina, äkta, och jag gör inte det med flit. tyvärr så har jag blivit lite sjuk men hoppas på att bli bra snart igen. Men ögonen passar ju till halloween. så tydligen så började man lite tidigare =) Kanske börjar bli varulv. Har redan svårt för att sova med full måne. :)

ParaKiss
0

ParaKiss
0

Första tiden på ena ögat

ParaKiss
0

Första tiden på andra ögat….

Noa-Nisse
0

oj, vad har hänt?! :O

Medarbetare på Hundar.ifokus

ParaKiss
0

sen så vart det värre o värre.

ParaKiss
0

Blivit sjuk. vet inte riktigt vad det är för fel.

Virus på ögat eller blodkärl som spruckit då. Hostad och haft kväljningar sen 1 september. snar i 2 månader. i torsdags spydde jag ordentligt, strax efter fick jag extem huvudvärk som jag har haft i helgen, och har den än. fredagen dök blodet upp. och blivit värre o värre. var på akuten på fredagen. men det vart inte så mkt vettigt där. dock så tog de prover o sånt men hittade inget. men det är väll blodkärl som spruckit.  Finns även inge botemedel för det och läker utav sig själv.
Men bara det att jag blir mer o mer utmattad, hängigare, yrsel svimmfärdig, illamående, huvudvärk, svimmade nästan igår, osv osv.

Cagi
0

Fy, vad det ser hemskt ut och låter fruktansvärt.

MASSOR med kramar till dig. KRAM KRAM

Noa-Nisse
0

men usch :S va jobbigt!

men du, ge inte upp det gäller attstå på sig! du måste ju får dig utredd. att det kommer upp blod är ju inte alls bra!! om jag hade varit dig hade jag stuckit till akuten snarast igen och kräv att dem ska kolla igenom dig igen. för det är ju inte normalt precis…

krya verkligen på dig!!

massa kramar!!

Medarbetare på Hundar.ifokus

ParaKiss
0

tack så mkt ^^ rätt så intressant o springa på stan, fast man vill helst gömma sig, typ alla kolla på en som om man vore nå miffo eller nåt :P

men tack vare huvudvärken o sånt så hade jag jätte svårt o konsentrera i skolan idag, under provet. som jag inte klarade av, men som tur är så fick jag göra om det igen om 2 veckor =)

[Niike]
0

åh jisses vad läskigt!

ParaKiss
0

Jo ska ringa imorrn o beställa tid på sjukhuset. Men i en annan stad tror jag då jag inte gillar detta sjukhus pga dålig och fel behandling man har fått för några år sen =) Men drygt detta när det är så mkt o göra i skolan. Och pga man har varit dålig och hemma mkt o inte orkat så mkt så kommer jag inte klara av denna termin (går på komvux). så det känns lite drygt. o jag som tycker om min eng a klass mkt o allt ^^ så kommer jag bli efter där :P

O jag som var sjuk och hade operation förra året med. osso kommer detta nu ;/

ParaKiss
0

jo är ju det. var på väg o få värsta panik i fredags, eller fick det lite, gråten i halsen o allt när jag såg det första gången. men ingen ide o få panik o rädd för det ^^ o försöker vända på det och se det ifrån den coola sidan ^^  men just nu förstör det så mkt för mig… och i en sån viktig tid med prover o allt.  funderar på att hoppa av skolan nu med så länge o börja igen till våren ist då allt kanske är bättre =)

thexclub
0

åh gud vad scary! jag skulle få tokpanik och inte våga se mig i spegeln ;o

Hoppas det går bra och försvinner snart!

the vanity, it becomes insanity

ParaKiss
0

Jo jag med. det kommer att försvinna utav sig själv om det är blodkärl som spruckit.

O jag som ska ha singel träff den 1 nov ;(

thexclub
0

åh =/  du får bära solbrillor! ;)

the vanity, it becomes insanity

Tina-A
0

Men fy vad hemskt.. Din lilla stackare!! Hoppas verkligen att det blir bättre snart..

Förstår att folk stirrar, ser superläskigt ut. Man kanske får bära solbrillor eller nåt som Emmy skrev för att inte skämma barnen ;)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ParaKiss
0

om jag hade solbrillor ja ^^ tyvärr så har jag inga såna. har kollat runt med o dem jag frågade hade inga heller ;/

ParaKiss
0

Idag stannade jag hemma. Huvudvärk och blodet har börjat gå runt ögat nu. Först vare lixom bara fram i, och vitt på sidorna och sånt. men nu där det är mest blod. Så har det nu börjat gå runt typ… svårt o förklara ^^

ParaKiss
0

Dagens bild

ParaKiss
0

o en till

[Niike]
0

huh :/

Tina-A
0

Ser inte roligt ut.. Men det känns inte konstigt eller så? Alltså som att ögat är irriterad eller gör ont?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ParaKiss
0

typ men bild 19 me ögonen ser ju lite coola ut :D ser ut som demon ögon :P

Rafflan
0

Din stakare :(

[Zoie]
0

oj vad läskigt!  stackare hoppas det blir bättre!

ParaKiss
0

#22  Nja så roligt är det inte. men det känns inte så mkt. allafall inge ögat. men huvudvärk har jag o sånt.

ParaKiss
0

Tack alla andra  =) jo hoppas på att det blir bättre snart med =)

JuniorCruddlis
0

Hoppas du blir bättre snart och att du inte blir blind. Dina ögon ser lite demoniska ut =D, men krya på dig.

Lans
0

hujja..

Mitt ena öga såg ut ungefär sådär i sommras. Trodde jag skulle dö en morgon när jag upptäckte det. Skiträdd för blod och sånt som jag är. haha.

Var lite kul att jag åkte på hopptävling med kaninerna veckan efter på en skhrf tävling. Hade inte träffat nån därifrån tidigare och det var ingen som sa ngt faktiskt om det under hela helgen (alla som jag känner kommenterade det och det syntes rätt bra). Antagligen trodde dom att jag alltid hade så, eller så vågade dom inte fråga (;

Tog någon vecka sen försvann det. Antagligen var det bara ett blodkärl som brustit i ögat för mig. Hade som tur var inga andra symptomer, så för mig var det ju mest bara lite coolt att ena ögat var helt rött. När jag upptäckte det var det bara "uppe" på ögat, sen kom det dit fram också. Syntes faktiskt mest efter ett tag när det började försvinna och blev ljusrött istället för "blodrött". Då lyste liksom ögat!

Hoppas du slipper huvudvärken och sånt och att det blir bättre ! (=

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

kastanjen
0

Krya på dig, hoppas det blir bättre snart!!

Jojsan
0

Oj… Hoppas du blir bättre..!

kaningodis
0

Men vad konstigt att det blir så…vad kan det vara? Hoppas att du blir frisk!

Kastanjegårdens Kaniner

ParaKiss
0

Det är nog blodkärl som spruckit för mig =) får hoppas på att det försvinner nog. Har dock märkt lite idag att det bliviit ljusare till färgen. så typ som Lans beskrive.r Så hoppas att det håller på o försvinner ^^  Men jag förstår inte varför jag ska också ha huvudvärk och på båda ögonen. lite konstigt. men men. som sagt det blir nog bra snart. allalfall innan träffen *tvingar* till det*

Jag har döpt om mig själv till "Demon red eyes Kyo" (.. ops, menar Annie) ^^ Ni som har sett anime serien Samurai deeper kyo så förstår ni ^^

ssandraa
0

Usch, har haft sådära en gång också, men oftas äre nog bara ett blodkärl som har sprukit .

ParaKiss
0

jo, jag fundera om det är flera än ett som har spruckit hos mig :/
jag spydde ju i torsdags om det är pga det.  men jag har spytt hårdhäntare än jag gjorde i torsdags o inte blivit så röd. konstigt

Zvintos
0

#35: Kroppen kanske är känsligare nu, än förut?
Och att blodkärlet/-en hade lättare att spricka?

ParaKiss
0

mmm kanske det :/

Viljans
0

men fy vad läskigt :(
Hoppas det blir bättre! :)

Clariiz
0

Usch det där varken ser ellet låter roligt ut :/
Hoppas du blir frisk snart!

Ang. huvudvärken och illamåendet (och ögonen) tycker jag du ska kräva att de tar prdentligen prover på dig och undersöker dig ordentligt! För att ha det sådär så där pass länge är inte normalt. Det kan ju vara vad som helst, till och med något så alvarligt som en hjärntumör.  
Ögonen har du nog fått någon inflammation på och det är nog bra du får pencelin elelr annan medecin mot det.

Krya på dig!

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com