till salu
har märkt att jag behöver städa ut lite saker jag inte använder.
två Giant pipvattenflaskor av sorten Classic, ena är sprillans ny och den andre är använd, till den saknas "hållaren", den är också "bucklad" innåt för ett geni hällde kokhett vatten i den. Annars är den hel och fullt användbar, även missfärgad. för den nya vill jag ha 20kr och den använda 10kr.
två små också av sorten Classic. båda använda 5kr st. ena missfärgad och saknar hållare.
och en till Classic mellanstor. 10kr. missfärgad och saknar hållare
två BIBA. en i "Kaninstorlek" och en i marsvinsstorlek". den i kanin ser helt ny ut. har hållare. Gamla modellen alltså ingen stor blå klisterlapp över hela. 20kr vill jag ha för den. den i marsvin är inte missfärgad men har ingen klisterlapp kvar alls. ingen hållare 5kr.
sen har jag en där texten försvunnit. röd "kork" iaf och mellanstor. korken passar, som biba, på andra pet-flaskor. 5kr
en bröstsele rosa med blommor på, strl M lite mot L
20kr (nypris 60)
en småblommig sele från Rabb-it strl M. inte använd mkt. lite stel pga att den legat länge. 20kr (nypris 55
en rödrandig sele från Rabb-it strl M. tuggad på 10kr (nypris 55)
ett rosaprickigt rundkoppel, okänd tillverkare men min kompis köpte ett likadant från ett "hundstånd" på Dala expo men det är samma spännen som rabb-it/libraartic etc. lite längre än 2 m, ser nytt ut
kan tänka mej att byta något mot en gammal modell dogman bröstsele, sån med vit strimma i mitten och sen blir det starkare färg ut mot kanterna. färg spelar ingen roll bara det är en gammal modell. den ska också vara i bra skick. (gammal modell - en sån man trär över kaninens huvud och knäpper runt magen)
Ev även en transportbur (open) i bra skick eller ett hinder från libraartic
mejla mej på lolnonnonea@hotmail.com
alla priser kan diskuteras och jag kan skicka bilder då det bara är internet som krånglar.
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Kopplet
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Sugen på selena. Alla 3. Men ska bara höra med mamma när hon kommer hem ikv.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com