Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 481 ggr
PaaatyPalm
0

Stolt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Va ute med henne i sele idag, för första gången. Gick galant :O! Tänkte även tästa om hon ville hoppa en litten bana, alltså tvinga henne inte såklart ;) Men hon sprang hela :O , precis som hon gjort det vecka in och vecka ut :O ! Dock va höjden runt 10 cm, två hinder va även 10 cm långa. Fattar det inte, helt underbart otrolig är hon :P , hehe. Sen skulle jag bara säga en sak: Dör Bella, Dör jag !

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Jetaime
0

Va duktigt :) hon blir nog en bra hoppkanin, (till skillnade från min tröga kaniner, det går men det tar tiiid xP)

PaaatyPalm
0

#1 Hehe , tror också hon kommer bli riktigt ducktig. Ska bli kul o tävla henne nu i nov :P .

Hehe, alla kaniner kan ju inte springa så fartfullt xD , Min molle tar  ett steg i taget (A)

20 årig djurgalen moder* 

Jetaime
0

#2 men min bästa kanin är William, (den lilla vita fluffiga ^^.) och han är rätt seg men han är väldigt duktig när han väl hoppar, men det blir rätt mycket korigeringar :P men han är duktig ändå, vi har ju inte tränat så mkt, började ju hoppa i juni eller nått :P

PaaatyPalm
0

#2 hehe, den med blå ögon ^^ ? Ur sööt ^^  Hehe . Han va jätte duktig ^^

20 årig djurgalen moder* 

Jetaime
0

#4 Ja, han ;) 
Visst va han, vår första krokbana (trodde nämligen jag hade anmält mig till rak *vadå borta*) Men vi kom igenom och han va duktigt så jag e nöjd iallafall :P

[Niike]
0

Härligt ! =)