Såhär bor mina kaniner
Har ju inte visat den nya buren till Ballis och Pepper.. Nåja.. ^^ Har flyttat buren och byggt ett nytt hus till dom så nu har jag fotat :) Det ska in lite fler prylar, stenar, grenar osv.. :)
Dom bor i en rätt så öppen bur som är 2,25m x 2,25m och 1m hög. (Delad i två delar då..) Huset är ett dubbelhus med en plexiglasskiva emellan så dom kan se varandra men ändå ha eget hus :)
Buren ska målas också så småningom antar jag.. :)
Jätte fin och stor! :D
härlig bur!! :)
Ser mysigt ut :D
Men yr inte allt runt om det blåser ordentligt? (har själv funderat på något liknande)
Jättefin! Är dom där på vintern också? Tänkte på snön, buren är ju väldigt låg. Men det ser riktigt härligt ut att bo där :D
#4 Nä det har det inte gjort hittills i alla fall :)
#5 Jepps, dom kommer bo där på vintern också, men då är det skottning som gäller :)
-- -- -- -- --
Jag tror också att jag kommer sätta upp ett vindskydd på baksidan av buren så att dom får lite lä i buren också och inte bara i huset :)
jätte fint ¨..
men skulle nog också satsa på ett litet vindskydd till också.. trevlig helg
Stort :) De trivs nog bra där, men jag tycker också du ska ha lite mer vindskyddat. :)

Fin bur, mysig. Men ja hade nog haft mer vindskydd till dem. Så att de även kan va ute om de skulle blåsa så de slipper drage/blåst/vind, de e ju känsliga för det… ;)
Men den va väldigt fin och stor. 
#6 Okej ;)

vilken underbar bur! vilka lyckost niner :D