Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 3757 ggr
[Quellii]
0

Såhär bor mina kaniner

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ju inte visat den nya buren till Ballis och Pepper.. Nåja.. ^^ Har flyttat buren och byggt ett nytt hus till dom så nu har jag fotat :) Det ska in lite fler prylar, stenar, grenar osv.. :)

Dom bor i en rätt så öppen bur som är 2,25m x 2,25m och 1m hög. (Delad i två delar då..) Huset är ett dubbelhus med en plexiglasskiva emellan så dom kan se varandra men ändå ha eget hus :)

[Quellii]
0

Buren ska målas också så småningom antar jag.. :)

Sarakaniner
0

Jätte fin och stor! :D

Deco
0

härlig bur!! :)

[chriistina]
0

Ser mysigt ut :D
Men yr inte allt runt om det blåser ordentligt? (har själv funderat på något liknande)

[Niike]
0

Jättefin! Är dom där på vintern också? Tänkte på snön, buren är ju väldigt låg. Men det ser riktigt härligt ut att bo där :D

[Quellii]
0

#4 Nä det har det inte gjort hittills i alla fall :)

#5 Jepps, dom kommer bo där på vintern också, men då är det skottning som gäller :)

-- -- -- -- --

Jag tror också att jag kommer sätta upp ett vindskydd på baksidan av buren så att dom får lite lä i buren också och inte bara i huset :)

moonsi
0

jätte fint ¨..

men skulle nog också satsa på ett litet vindskydd till också.. trevlig helg

Jojsan
0

Stort :) De trivs nog bra där, men jag tycker också du ska ha lite mer vindskyddat. :)

TammyNice
0

Fin bur, mysig. Men ja hade nog haft mer vindskydd till dem. Så att de även kan va ute om de skulle blåsa så de slipper drage/blåst/vind, de e ju känsliga för det… ;)

Men den va väldigt fin och stor. Glad

[Niike]
0

#6 Okej ;)

emput
0

vilken underbar bur! vilka lyckost niner :D