Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 373 ggr
senna
0

Uppdatering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå hallå!

Vet inte om ni har glömt bort mig, har inte varit så aktiv sedan iFokus bytte layout. Men jag tänkte iaf berätta om allt som hänt på den tiden jag har varit borta från KIF.

I Juni flyttade Ronja till en familj i karlskrona, en vecka efter henne flyttade Lille skutt till en väldigt trevlig tjej. Idag, 27 september, flyttade även Mira till en familj i sölvesborg.

Nu har jag bara Sessan kvar. Jag ångrar absolut inte att jag sålde dem, men det är klart att jag saknar dem.

Jag har iallafall tänkt flytta in sessan och ha henne i mitt rum så att jag kan vara med henne oftare, i början kommer hon ha tillgång till en Hage precis utanför buren, så buren står öppen hela tiden. Sedan kommer hon ev. få gå fritt i hela rummet, det beror på hur hon sköter sig. ;) ^^

Jag kommer forsätta vara rätt så oaktiv här, men jag har ju min blogg som jag skriver i hela tiden, och på bilddagboken är jag väldigt aktiv. Så är det något kan ni bara kontakta mig där. :)

Tack för mig!
/senavere d.

på bilden är det jag och sessan.

Tribes
0

Hejhej! Måste ha missat vad som hänt, varför har du sålt dina kaniner?

Emma-lundqv
0

Oj, vad fin Sessan är! :O

senna
0

#1 - Jag kände att jag inte riktigt hade tid för 4 kaniner, så det enda vettiga enligt mig var att sälja dem till någon som har den tid och sällskap de förtjänar.

#2 - tack så mycket!

[Niike]
0

Åh vilken fin bild! Kul att höra från dig..
Skönt att du hittat bra hem till dina kaniner!

Kiwanu
0

sessan  är ju helt otroligt gullig! (:

vad bra att kaninerna har fått ett bra hem. (: