Kullplaner 2009!
Tänkte bara skriva om mina kull planer, 2009. Vissa tycker kanske det är lite tidigt att skriva om det nu!

.:. Planering av A kullen.
Mumin & Tussilagons Berry berry extraordinaryParas: Februari/början i mars 2009
Ungarna kom: -
Ras: Teddy & pekingvädur
Förväntade färger: Svart, viltgrå, ev. zobel blå, zobel siames, viltgul, madagaskar, gul/svart japan tecknat, siames japan, viltsiames och wiener tecknat.
Leveransklara: -
Intressenter: -

.:. Planering av B kullen.
My & Tussilagons Berry berry extraordinaryParas: Februari/början i mars 2009
Ungarna kom: -
Ras: Teddyvädur
Förväntade färger: Svart, viltgrå, ev. zobel blå, zobel siames, viltgul, madagaskar, gul/svart japan tecknat, siames japan, viltsiames och wiener tecknat.
Leveransklara: -
Intressenter: -
Jag är inte säker om dessa färger kan komma! Det är väl mer som en "gissning" fast viltgrå kan nog iaf. komma och svart, även wiener tecknat. Någon som vill stå i intresse listan är det bara att skriva i tråden eller PM:a. Mumin och My, har 3 vit blåögd i stammen, samt en brun/gul japan färgad (längre bak) och så brokat, viltsiames, svart, madagaskar (?) och viltgul i deras bakgrund!
Putt :) Det kan bli så att dom paras redan i januari, beronde på hur det blir med transporten (att få ner dom till Anna). Efter som varje år (början av januari efter nyår) åker min bror ner till Stockholm så dom kanske åker med då.
B kullen ser ut som en riktig höjdare! Vars finns du?
#2 :) Ja båda är riktigt väl pällsade. Jag bor i Ovanåker ^^ (23km utanför Edsbyn, mot Rättvik).
Antar att det inte ligger så nära Umeå :(
#4 Det är långt bort jo, men transport ordnar sig oftast! ;)

Dom kommer bli uuuunderbara allihop!:D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Putt =P
EDIT: Såg att jag skrivit brun/gul japan finns längre bak i stamen, men tittat nu på H-bevisen och det står Blå/gul japan.
En Medarbetare får gärna ändra det åt mig :D
Putt!