Ledsen
När jag och dottern skulle ta ut kaninungarna idag till utehagen var det bara 7, en var borta och vilken tror ni, jo den jag skulle behålla, Simsalabim…
Och jag vet hur det gått till, jag skäms!
igår när de var ute och vi skulle ta in dem var en madagaskar lös och vi la allt fokus på att fånga in den och när vi fått in resten som var i hagen och den var vi nöjda och räknade ej så noga…men då måste alltså min varit lös också fast jag inte tänkte på det för den gömde sig väl! Nu har den väl varit ute hela natten och blivit tagen av räven för en sån smög omkring här häromkvällen…. buuuu… jag är jätteledsen nu…varför? I och försig bra att ingen som är tingad stack men jag var ju så fäst just vid denna tjej… Jag har frågat en kompis som kan sia och hon säger den är tagen, buren i nacken och död nu i skogen…
Inget är roligt nu!
åå så hemskt!!
tröst kramar
Vad tråkigt! :(
Men klandra inte dig själv. Beklagar verkligen ;(
Vad trist beklagar
Vad tråkigt!
Beklagar :(

Oerhört ledsamt. Beklagar.
Marsvin 4-ever
.
Vad tråkigt :'( Beklagar..
Jättetråkigt att det blev så :( Beklagar verkligen.
Jag skulle dock gå ut och leta efter kaninen. Nu är jag visserligen en sådan som inte alls tror på synska människor eller folk som kan sia, och det är väl tyvärr en väldigt stor risk att den blivit tagen av en katt eller räv om den varit ute hela natten (det måste man inte vara såkallad "synsk" för att gissa), men jag skulle gått och letat ändå. Vem vet.. Hoppet är det sista som lämnar människan.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]